Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 3 et 4 Décembre : MIX BOX / TELETHON 2004 à Strasbourg : 28h de mix non-stop
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
MIX BOX / TELETHON 2004 à Strasbourg : 28h de mix non-stop : Les playlists

Le 3 et 4 décembre prochain aura lieu les grandes soirées du Téléthon.
Let's go zik a décidé de se joindre à l'évènement cette année !!

Notre défis : 28h de mix non stop
avec notamment
Un live de 2h de Transa E.P et de 8h pour Everest !!!

Last edited by FerryTayle on Dec-05-2004 at 19:21

Old Post Nov-18-2004 20:55  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Ca m'aurait vraiment plus de venir mixer et "clubber", mais Strasbourg, c'est loin, seuneuceufeu, c'est cher...

Old Post Nov-18-2004 21:10  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

En tous cas belle initiative une fois de plus et merci à vous c'est sympa

28h ça va être fort ça

ps: excuse moi pour le phone, j'étais à l'hosto jusque mercredi. Mais je te rapelle

Old Post Nov-19-2004 17:01  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

c cool ca, vous avez deja les heures de passage des DJs?

Old Post Nov-19-2004 18:26  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Chapeau bas pour ce geste

Old Post Nov-20-2004 02:39  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

pareil !!!!

trop fort !!!

l'affiche c'est une vraie box "dans la réalité vraie" avec des autocollants ou c'est du photoshop avec chaque logo dessus qui ont été placé et collé via des effets sur photoshop ? Enfin moi, je dis ça je trouve l'affiche trop bien faite. trop bien le flyer. chapal.

et bonne chance aussi. guronzan power pour les 28h.

et je ne lirai jamais plus un fly comme avant quand je verrais UK je saurai que ça définit le style et pas la provenance du DJ .

Old Post Nov-20-2004 03:49 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by LoginZ
pareil !!!!

trop fort !!!

l'affiche c'est une vraie box "dans la réalité vraie" avec des autocollants ou c'est du photoshop avec chaque logo dessus qui ont été placé et collé via des effets sur photoshop ? Enfin moi, je dis ça je trouve l'affiche trop bien faite. trop bien le flyer. chapal.

je crois que c'est un wallpaper id&t que j'ai sur mon DD

Old Post Nov-20-2004 11:44  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Avec des autocollants atb, prodigy, chemical brothers, pas sur que ca soit ID&T

Old Post Nov-20-2004 12:22  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by JLP
Avec des autocollants atb, prodigy, chemical brothers, pas sur que ca soit ID&T

par contre avec un autocollant id&t, on y croit un peu + déjà.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-20-2004 15:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

je l'avais ce wallpeper, mais je ne le retrouve plus...

Old Post Nov-20-2004 15:32  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

http://maxxyme.free.fr/ta-fr/radiationtour.jpg

Old Post Nov-20-2004 17:55  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
http://maxxyme.free.fr/ta-fr/radiationtour.jpg

il roxx trop ce wallpaper

Old Post Nov-20-2004 20:14 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 3 et 4 Décembre : MIX BOX / TELETHON 2004 à Strasbourg : 28h de mix non-stop
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-12. Dream Machine but whose mix??? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTi.Pi.Cal. - Music Is My Life (Radio Edit) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:16.

Forum Rules: