Ben jij eenzaam?
Ik gelukkig niet! Maar mijn kat binnenkort wel, tenzij 1 van jullie mij kan helpen!
Ik heb voordat ik naar Mexico ging mijn kat aan iemand gegeven, zodat ze een goed tehuis zou hebben en een baasje dat blij met haar was en haar gelukkig kon laten blijven.
Jammergenoeg heeft zij inmiddels geen ruimte meer voor de poes en danzij de onduidelijke afspraken die we hebben gemaakt is de taak nu aan mij om een nieuw tehuis te vinden.
Hoewel ik haar erg graag zélf weer zou terugnemen, is het 't beste voor haar om dat niet te doen. Ik ben nl niet erg vaak thuis en kan haar niet meer de stabiliteit bieden die ik haar gaf toen Andreas en ik nog samenwoonden. Daar komt bij dat ze bijna 1,5 jaar lekker buiten heeft kunnen rondzwerven en ravotten met de medekatten uit de buurt en binnenshuis het gezelschap had van 2 konijnen. Erg eenzaam dus en altijd op 60M2 zitten. Dat grenst, voor mijn gevoel, aan dierenmishandeling!
Ik heb al alle familie en vrienden gevraagd en heb goeie en verre kennissen ermee lastig gevallen. Mijn laatste redmiddel: TA! (of anders t Asiel)
Dus,
Heb jij een woning met tuin, ben je gesettled en wil je graag het gezelschap van een geweldig lieve (dat was ze bij mij tenminste hahaha), mooie en slimme zwarte poes....bel me dan PLEASE op 06 425 876 69
Ze is rond de 5 jaar (als ik t me goed herinner), gesteriliseerd en moet helaas nog wel voor dit jaar ingeënt worden (dat had in augustus moeten gebeuren). Ze kan dus goed emt andere huisdieren en is erg aanhankelijk. Ze vind het lekker op schoot te liggen, maar is ook net zo lief even met zichzelf bezig 
Vraag ook iedereen die je kent!!! hahaha
In ieder geval, heel erg bedankt allemaal, GRTZ Josta