De Batavierenrace is er weer komend weekend! Toch wel een begrip in studerend Nederland. Om 0:00 uur starten dit jaar 323 teams vanuit Nijmegen om al rennend naar Enschede te komen: 185 kilometer.
Hieronder meer info:
quote:
De grootste estafetteloop van de wereld, onderverdeeld in 25 etappes over een afstand van ruim 185 kilometer. Een studentenevenement waar jaarlijks ruim 8000 studenten aan deelnemen. En aansluitend Nederlands grootste studentenfeest.
Dat is de Batavierenrace, een studentenloop die vanaf 1973 jaarlijks georganiseerd wordt in het laatste weekend van april. De start is bij het Universitair Sportcentrum te Nijmegen waarna er via Duitsland en de Achterhoek gefinisht wordt op de campus van de Universiteit in Twente.
Een evenement georganiseerd door studenten in Nijmegen en Enschede die gedurende het weekend bijgestaan worden door 500 vrijwilligers. Van deze vrijwilligers zijn er 100 die zich gedurende het jaar bezighouden in één van de 5 vaste medewerkersgroepen.
Aan het einde is er in Enschede een groot studentenfeest, het GROOTSTE studentenfeest van Nederland, met zo'n 10.000 bezoekers.
De laatste herstart, op de Oude Markt in Enschede, is om 17:00 uur. Lekker bij de terrasjes
Reden waarom ik deze thread maak, is omdat ik er vorig jaar (of was het er jaar ervoor?) zo'n 8 TA's heb gespot.... die allemaal meeliepen en meefeesten. Dus...dit jaar nog mensen die kant op? BasD is er ook bij, volgensmij Glanis, jij ook weer, of zit je in Belgie?
Ik heb nog 30 munten van voorgaande jaren, dus die ga ik maar eens opmaken
Last edited by SnuggLe on Apr-22-2005 at 08:14
Apr-22-2005 07:40
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
djdavid en 3 colours zijn drbij volgens mij
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Apr-22-2005 08:09
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Ik kan er dit jaar helaas niet bijzijn . Erg jammer want ik heb me vorig jaar inderdaad prima vermaakt (best geinig als je inderdaad onverwachts allerlei TA-ers tegen het lijf loopt ). Volgens mij ging Jan wel trouwens, maar die heeft vanavond eerst nog een feest hier in Dortmund dus het kan best zijn dat ie verzaakt !
Apr-22-2005 10:30
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan er dit jaar helaas niet bijzijn . Erg jammer want ik heb me vorig jaar inderdaad prima vermaakt (best geinig als je inderdaad onverwachts allerlei TA-ers tegen het lijf loopt ). Volgens mij ging Jan wel trouwens, maar die heeft vanavond eerst nog een feest hier in Dortmund dus het kan best zijn dat ie verzaakt !
Naja, ik zal echt niet verzaken om dat feestje (lekker uit mn dak gaan op progressive house tussen die schöne Frauen) hier hoor!! Tis meer een kwestie van geld. Als de stufi binnen is voor morgen avond dan gooi ik mn tank vol en zieje mij in e'de!!!
Vorig jaar laatste geworden met het team van Atak! Was echt vet cool
Edit: Oh en Snuggle, ik denk dat Mischa er ongetwijfeld ook wel zal zijn, draaien in de vb ofzo.
Ik zal er zijn, ik doe zelfs mee. Heb de 18de etappe. Is maar 4.6 kilometer lang en gaat vooral door het bos heen. Wel een relaxte etappe. Ook relax is dat ik pas om 11:00 hoef te lopen, zodat ik vanavond ook al kan gaan feesten.
Registered: Oct 2000
dat eind feest is 1 groot: zuip/kots/neuk/zoen festijn of niet?
Apr-22-2005 12:59
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Lynxx
Edit: Oh en Snuggle, ik denk dat Mischa er ongetwijfeld ook wel zal zijn, draaien in de vb ofzo.
Mischa aka Mietja aka de Frietenbakker
Ja SpikeMike is er wel, kijken of Frannie er ook weer is!
Wordt gezellig
quote:
Originally posted by Blik
Ik zal er zijn, ik doe zelfs mee. Heb de 18de etappe. Is maar 4.6 kilometer lang en gaat vooral door het bos heen. Wel een relaxte etappe. Ook relax is dat ik pas om 11:00 hoef te lopen, zodat ik vanavond ook al kan gaan feesten.
Ik heb er in ieder geval veel zin in
Lachen! Moet je zeker de vestingbar ingaan en kijken of Misja draait. MischaJonker, ook lid hier.
quote:
Originally posted by basvh
dat eind feest is 1 groot: zuip/kots/neuk/zoen festijn of niet?
Zuipen: ja
Kotsen: alleen de mietjes
Neuken: voor de echte bikkels, maar op de camping wordt er wel wat afgen**kt
Zoenen: standaard
quote:
Originally posted by basd
Eén biertje dan.
Vast
Japie ging ook mee toch?
Apr-22-2005 13:07
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zuipen: ja
Kotsen: alleen de mietjes
Neuken: voor de echte bikkels, maar op de camping wordt er wel wat afgen**kt
Zoenen: standaard
tis dus eigenlijk net carnaval
Apr-22-2005 13:16
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Mischa aka Mietja aka de Frietenbakker
Lachen! Moet je zeker de vestingbar ingaan en kijken of Misja draait. MischaJonker, ook lid hier.
Ik denk dat we overal wel gaan kijken morgenavond, vanavond nog ff rustig aan doen, gister in eindhoven wezen stappen en dat voel ik nog aardig. Ben blij dat ik morgen pas om 11:20 hoef te lopen
Je kunt ons team trouwens herkennen aan de lichtblauwe shirtjes met de sponsors:
Breukers BV
Deloitte
Atim opleidingscentrum
Deze zullen we niet met het lopen aanhebben (ziet toch niemand dan door die hesjes) maar wel 's avonds.
Ja SpikeMike is er wel, kijken of Frannie er ook weer is!
Frannie is vet cool, vraag maar aan Armin
En ik ben morgen sowiso erbij. Vanavond hier in Dortmund soortgelijk feest, alleen zonder hardlopen. Op het "Sonnendeck" gaat zeker vette muziek gedraaid worden...