Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination
quote:Originally posted by reveal Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination Varför då?
___________________ Ohm Nama Shivaya
Om du pratar om livesets så är ju helt klart det bästa....Det är svårt att välja men ska göra en topp 5 1. Tiesto-Energy 2000 2. Pvd-Mayday 2000 3. Judge Jules-qontact 2001 4. Marusha-love parade 2000 5. Blank&Jones-Nature one 2001 Har några nya outsiders DJ_Cor_Fijneman-IDT_Radio_Clubmix_11-10-2001-1REAL Johan Gielen - Live @ Club Eau 09-15-01
quote:Originally posted by Ravesquad Varför då? för att det är så jävla bra men det är klart att det finns många bra sets, men detta är ett av mina absoluta favorit-set iaf
Judge Jules - Live At Qontact-04-30-01 e jävligt bra också...stenhårt
Jag kommer med ett het nytt setet.... Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra....
quote:Originally posted by x-dream Jag kommer med ett het nytt setet.... Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra.... Oj oj oj ....Det låter ju inte helt fel! Johan Gielen...mmmm....
Dom två setet är helt oslagbar tycker jag.....Klart dom bästa på länge....Satt å lyssna på dom...Å så ladda jag dom när jag vakna senare på dagen.....