Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט
שלום שלום...
שאלה קטנה לי אלייךם...
לעתיד של החצי שנה הקרוב צפוי לי לקנות פטיפון?
השאלה שלי היא האם כדאי לי להתחיל לקנות תקליטים עכשיו?
או שאין טעם בגלל שאין לי ממש איך לנגן אותם...
___________________
Oct-21-2001 20:03
Vman
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
כל תקליט שתקנה עכשיו יראה לך בעוד חודשיים מיושן וחרוש אני מציע שתחכה קודם כל תקנה פטיפון ורק אז תקנה.
יש לי המון תקליטים שאני רוצה למכור אני יפרסם ביום שישי כשאני אחזור מאילת את הרשימה
Oct-21-2001 22:42
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
גם אני רוצה לראות את הרשימה הזאת
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
Oct-21-2001 22:48
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
גם אני חושב שכדאי שקודם תקנה את הפטיפונים ואז את התקליטים..