Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Mijn geheugen vertelt me dat er een thread was waar het opeens over de sfeer hier enzo ging... Dus ik kwam dernet een foto tegen en dacht... JA, dit is BeTA voor mij... Dus ik denk die gaat ik eens even posten Maarja, toen was de thread dus opeens weg... Jammer, want op zich stonden er toch wat waardevolle posts in imo Blijkbaar vonden sommige mensen dat t hier een beetje downhill ging... (ik dacht al dat t aan mij lag ) Dusss... Daar moet over gepraat worden eh

Ennihoe... Hier dus maar ff een nieuwe draad...

Wat is BeTA voor jou? Wie, hoe, waar zou het anders of beter kunnen? Of vinden we het allemaal wel best zo?

Ik kwam dus deze foto tegen en die geeft voor mij toch wel vrij aardig BeTA weer Ondanks het recente dipje op het forum dus zeg maar...

Allemaal shiny happy ppl bij elkaar op een feestje dat op eigen kracht in elkaar is gestoken! (Y)

Is er dan sprake van een kliekje dat elkaar regelmatig irl ziet en een groep die daar (al dan niet bewust) buiten staat? Een klacht die op NLTA weleens verschijnt... Ik ben ook maar een buitenstaander natuurlijk. Ik zie sommige van jullie wel met enige regelmaat, maar echt praten is er meestal niet bij... (te druk met feesten ) Maar jullie zitten natuurlijk uren bij elkaar in de auto

Owja... en WAAROM waren jullie nie3t op de supergezellige meeting in de Asta met T.nu? De hele foyer stond vol met TA's

Nou goed... Weltruste dan maar he

Old Post Nov-22-2004 04:18 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

hier enkele bedenkingen van mij:

- die foto is wel zo ongeveer het kliekje I guess... zijn meestal mensen die samen gaan feesten en stuff...
- denk dat de limburgse beta's het meeste contact hebben... als je ziet dat we al drie meetings hebben gehad... en niet te spreken over de kleine meetings tussenin (whi feestjeuh )
- der zijn hier ook veel mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op alles en nog wat. alle threads zijn sucky volgens hun maar zelf nieuwe threads starten en proberen wa activiteit te veroorzaken opt forum zit er niet in... (that's sucky imo)
- tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden door onder meer Jasper, Pumaz, Tor, DjZevan, ... met de nodige commentaar van de mensen beschreven in het puntje hier boven. dunno maar post dan iets over trance ofzo whatever... ik ben al tijdje nie meer op de hoogte (nu ik op kot zit) maar denk dat dit niet het geval is met de meeste van jullie.
- weet nie maar had gister gepost da ik nie meer ging posten op beta... ik meen da nog steeds en post hier maar om toch een bijdrage te hebben want ik beschouw me wel nog steeds een beta hoor... whatever happens... still trance in my heart! maar zou wel fijner zijn als sommigen hun attitude eens wa veranderen of er toch iig iets aan proberen doen... denk da het nog nie te laat is

ach ja, kdenk gewoon aan de sfeer op de beta-party. was echt bom! hoop da we ooit weer zo een sfeer terugkrijgen... en ei, goeie initiatief, deze thread... voor mij ben jij beta van het jaar!

Old Post Nov-22-2004 07:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

ei wij wisten niets van die meeting op trance.nu af Bovendien draaide niklas harding toen net een magistraal setje.

Nu kan het goed zijn dat er nu al wat minder gepost wordt op het forum. Ik denk wel dat het normaal is dat je ups en downs kent. Dit zal overal wel zo zijn. Sommige vaste waarden verdwijnen ook, krijgen andere smaak ofzo, dit kan al leiden tot discussie. Voor zover ik weet zijn de feestjes en de meetings irl altijd wel een leuke boel. Ik herriner met dat we laatst bij aib outdoor met 17 mensen pitta zijn gaan eten. Op aib zelf waren er meer dan 20 beta's waarvan zeker 15 hun beta shirt aanhadden. Dat viel toen echt op en was echt wel fun. Door het forum hier heb ik ook al vele mensen leren kennen en heb ik al heel leuke feestjes meegemaakt die ik anders waarschijnlijk nooit bezocht had.

hier ff een lijstje van de zeer leuke feestjes:
-aib outdoor 2003
-armada night 28-02-2004
-armada night 30-04-2004
-aib indoor 2004
-ferry corsten @ versuz
-sasha @ cafe d'anvers
-the beta party
-dancevalley
-aib outdoor
-trance.nu indoor
-hopelijk nog veel meer binnenkort
-

I'm still a proud Beta!

Old Post Nov-22-2004 07:46  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Dees forum is voor mij geen plaats om muziek te bespreken maar om gewoon onozel te doen, te lachen en dwaze posts te maken, zoals we aanvankelijk begonnen waren. Toen het zeveren de overhand had op de deftige muziekdiscussies. De laatste tijd ontbreekt het zeveren inderdaad wel een beetje. Ook mensen die blijkbaar vlugger op hun tenen getrapt raken (voel je zo niet aan zehra haar posts dat ze kwaad is op mij? Die scheper heeft ze blijkbaar héééélemaal verkeerd opgevat) met onozele dingen.

Kortom: het gaat hem hier over de (meestal toch) goeie, losse en gemoedelijke sfeer.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-22-2004 10:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

quote:
Originally posted by Tiger777
Dees forum is voor mij geen plaats om muziek te bespreken maar om gewoon onozel te doen, te lachen en dwaze posts te maken, zoals we aanvankelijk begonnen waren.

wat is dan wel een plaats om muziek te bespreken voor u?

quote:
Originally posted by Tiger777
(voel je zo niet aan zehra haar posts dat ze kwaad is op mij? Die scheper heeft ze blijkbaar héééélemaal verkeerd opgevat)

waarom is dit een vraag gericht aan de rest terwijl het gaat tss u en mij? haha ja da was zo grappig... en ik kwaad? waar haal jij dat uit in mijn post? en wtf is dat 'op mn tenen getrapt om onnozele dingen'?

kvind nog steeds dat voor mij persoonlijk de muziek op nummer 1 staat... ben daardoor ook op de eerste plaats bij de beta's gekomen omdat ik niemand had om over trance te babbelen.

neemt nie weg da ik nie kan zeveren en meelachen van tijd tot tijd... da zorgt natuurlijk ook voor een goeie sfeer.

en wie naar meetings gaat enzo weet ook dat het niet altijd om de muziek draait daar. we kunnen ook gewoon gek doen... check pix btw.

Old Post Nov-22-2004 10:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

in mijnen tijd was alles vele beter!

Old Post Nov-22-2004 10:58 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

quote:
Originally posted by Wildfir3
in mijnen tijd was alles vele beter!

vind ik ook... toen jij nog Befusion was...

Old Post Nov-22-2004 10:59  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Zehra
wat is dan wel een plaats om muziek te bespreken voor u?

Blijkbaar niet hier.

quote:

waarom is dit een vraag gericht aan de rest terwijl het gaat tss u en mij? haha ja da was zo grappig... en ik kwaad? waar haal jij dat uit in mijn post? en wtf is dat 'op mn tenen getrapt om onnozele dingen'?

Goed, dan ben ik paranoïa en ben ik tevreden dat ik niemand zijn teentjes geraakt heb.

Jama zeges, nu we toch cru bezig zijn. Wie bedoel je concreet hier dan mee?
quote:
- der zijn hier ook veel mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op alles en nog wat. alle threads zijn sucky volgens hun maar zelf nieuwe threads starten en proberen wa activiteit te veroorzaken opt forum zit er niet in... (that's sucky imo)
Ik ken hier zo niemand die dat ooit gezegd zou hebben... Ook niet negativistisch gaan doen ook niet he.

En voor mijn part mag hier iedereen "zijn attitude" houden, punt en gedaan.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-22-2004 11:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

O.K., mijn mening...
quote:
- denk dat de limburgse beta's het meeste contact hebben... als je ziet dat we al drie meetings hebben gehad... en niet te spreken over de kleine meetings tussenin (whi feestjeuh )

Ja klopt, ma tis ook logisch aangezien we mekaar wel eens vaker tegenkomen op school enz.
quote:
Originally posted by djcresto
Voor zover ik weet zijn de feestjes en de meetings irl altijd wel een leuke boel. Ik herinner met dat we laatst bij aib outdoor met 17 mensen pitta zijn gaan eten. Op aib zelf waren er meer dan 20 beta's waarvan zeker 15 hun beta shirt aanhadden. Dat viel toen echt op en was echt wel fun.

Ja tis echt wel fun als je met zo'n grote groep kunt afspreken. Maar soms is het ook raar als je mensen irl ziet, terwijl je er op msn zo lang mee babbelt: met sommige klikt t dan helemaal ni zo (ofwel heb ik die indruk maar) en bij sommigen gaat dat heel goed

quote:
tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden door onder meer Jasper, Pumaz, Tor, DjZevan, ... met de nodige commentaar van de mensen beschreven in het puntje hier boven. dunno maar post dan iets over trance ofzo whatever... ik ben al tijdje nie meer op de hoogte (nu ik op kot zit) maar denk dat dit niet het geval is met de meeste van jullie.

Ni verkeerd opvatten, ma soms wil ik wel eens iets posten, ma ben ik precies bang over hoe jullie 'echte addicts' daarop reageren. Ik hoor bvb vaker over n bepaald liedje: neen das too cheesy, terwijl ik dat misschien wel een schoon liedje vind en dan heb ik zoiets: tja ik luister wel naar trance, ma misschien ni zo 'exclusief' ofzo.. Allez, gene kritiek, echt ni, maar soms heb ik zo die indruk, dat het net ietske specialer moet zijn...
quote:
kdenk gewoon aan de sfeer op de beta-party. was echt bom! hoop da we ooit weer zo een sfeer terugkrijgen...

Ja, beta party vond ik ook een heel goed initiatief. En hopelijk gaan er nog volgen. Ik zou dan ook wel willen meehelpen organizeren.

Old Post Nov-22-2004 11:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Re: Sfeer!

quote:
Originally posted by eieregooie

Allemaal shiny happy ppl bij elkaar op een feestje dat op eigen kracht in elkaar is gestoken! (Y)

Is er dan sprake van een kliekje dat elkaar regelmatig irl ziet en een groep die daar (al dan niet bewust) buiten staat?

Op die foto is inderdaad wel de "vaste" kliek te zien die elkaar toch op relatief regelmatige basis ziet op feestjes en meetings enzo. En volgens mij is dat ook bewust zo. Er zijn nu eenmaal mensen die liever naar andere soorten feestjes gaan (wat hun volste recht i), die liever met eigen vrienden optrekken of feestjes, of gewoon alleen internet-BETA willen zijn. Daarom was de sfeer op de BETa-party ook zo goed denk ik, de mensen die zijn gekomen waren er ook omdat ze er écht wilden zijn. Enkele mensen die er ook echt wilden zijn konden spijtig genoeg er niet geraken, maar er waren ook geen mensen aanwezig die maar zijn gekomen "omdat het moest".

En zoals Anja ook zegt, soms klikt het gewoon niet IRL, daar valt niks aan te doen. Maar desalniettemin zit de sfeer op party-gebied toch nog steeds goed denk ik!? Ik amuseer me toch altijd bangelijk met een paar Beta's erbij...

Over de sfeer op het forum zelf moet ik nog eens wat langer nadenken, maar volgens mij is dat gewoon een natuurlijke evolutie. Meer leden, het nieuwe is eraf, mensen veranderen,... het is gewoon heel moeilijk om in zo'n klimaat een groepsgevoel te behouden, en conflicten komen er toch sowieso. Maar hoe meer verdeeld de sfeer hier is, hoe erger die kunnen worden.

Old Post Nov-22-2004 11:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Nyah

Ja, beta party vond ik ook een heel goed initiatief. En hopelijk gaan er nog volgen. Ik zou dan ook wel willen meehelpen organizeren.

Let's talk, tonight!

Old Post Nov-22-2004 11:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

voor et ier weer een geneut op elkaar wordt ga'k ook nog snel men zegje doen ier

* eerst en vooral zeggen dat ik in grote lijnen volledig eens ben met zehra wat betreft de onderlinge meetings in limburg ... ik heb de eerste 2 gemist ... maar eigenlijk als je wilt gooi je je gewoon in de groep (zoals ik eigenlijk ongeveer gedaan heb ) en ik vind het echt een toffe bende om af en toe mee af te spreken ...

* wat betreft dat er mss minder 'trance' addicts zijn kan ook wel kloppen ... ikzelf ben ook een beetje een bredere trance-groove-house richting uitgegaan terwijl ik vroeger 100 % trance was ...

* toen ik cresto z'n memory las van AiB Outdoor dacht ik ook meteen aan et prachtige feestje dat we daar samen hebben gebouwd ... onvergetelijk toch? voor mij althans

* en dan komt men eerste bedenking bij tiger: wat je daar zegt van een losse & gemoedelijke sfeer is natuurlijk logisch, dat is noodzakelijk voor een aangename omgeving ... maar dat wil niet zeggen dat je dan non-stop nutteloze zever moet posten ...

dit laatste is niet een aanval op jou hoor tiger ... maar gewoon in het algemeen ... een ietwat degelijke thread wordt na 5 serieuzere reply's verknoeid met 5 pagina's nutteloze commentaar & of spam of +1 achtige dingen ... hier erger ik mij dus enOrm aan als ge et mij vraagt

en dan even ingaan op Nyah ...
... zo'n IRL contact moet ook groeien ... even mezelf weer als voorbeeld: eerste keer dat ik de massale bende zag was met Ferry Corsten @ versuz ... toen ik jullie hoorde babbelen enzow dacht ik ook: wat een bende freaks ... maar eigenlijk is dat één van men meest memorabele avonden geweest ... net als het al eerder aangehaalde AiB Outdoor ... (idem met de ietwat stille Bomar op TiC => we bijten niet hoor ... hoewel dames moeten toch oppassen )

Et feit dat jij & ook ik een ietwat ruimere smaak hebben van muziek (bij mij gaat dat van tiesto tot gabriel&dresden tot evanescene of zornik ...) dus je hoeft je denk'k niet te schamen voor cheezy muziek ... i luv cheeze muziek trouwens (now shoot me if you want ) maar tegenwoordig noemt iedereen bena alles cheeze, dus da is ook een hoopke gezever als ge et mij vraagt

om nu een eindconclusie te maken

=> tot nu toe heb ik nog steeds niets dan goede herinneringen aan tranceaddicts ... en ik zou het ook zo willen houden!! Enige wat mij eigenlijk echt wel stoort is steeds die nutteloze reply's ... et houdt nog niemer op ... maar jah ... ik ben vergevingsgezind ingesteld dus ... voorlopig no big deal ze .. toffe menskens allemaal

ps: et is weer een monster-reply'ke geworden

*edit* ... merci Ei voor deze goeie topic!

Last edited by DeSpErAtOs-X on Nov-22-2004 at 12:04

Old Post Nov-22-2004 11:58  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAuthentik – A10 [d.Drum] [GTN 1050.12] [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "Sahara" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:18.

Forum Rules: