luckystrike thanks for telling me happy birthday
תודה אחי,אכן יש לי יום הולדת היום.
ולא התכונתי לכתוב פעמים את אותוthread
רק חשבת בפעם הראשונה שאני דיברתי על הקליפ של פלייט 643 .
אבל התכוונתי לקליפ שהיה במועדון שבסוף הבנת.
אז תודה אחי , והייתי מבקש ממך אם תוכל לשלוח לי איך שהוא אחד מהקליפים
כי האתר של פלייט 643 לא עובד עכשיו אז אם תוכל לשלוח לי
איכשהו את אחד הכליפים של טיאסטו אני אודה לך או לכל אחד אחר.
יללה ביי אחי....
|