The Server is 64k isdn so dont expect anything fancy shmency ;-(
Oct-21-2001 16:38
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
יש לך איי סיי קיו אח שלי?
Oct-21-2001 16:43
Vman
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
וודאי
מי שרוצה להחליף טראקים או דראקים או סתם מתכונים לריבת השזיפים של אמא אווזה המספר שלי הוא
45294030
Oct-21-2001 16:48
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
חחחחחחחחחחחח
Oct-21-2001 16:48
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אחי אני יוריד מחר - יש לי בעיה של מקום בהארד דיסק ואני מקווה מחר לקנות
HD
חדש...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-21-2001 16:49
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אה ושכחתי להגיד - זה בסדר לתת פה לינקים לטראקים שלכם ולסטים
פשוט לא להציף
תשכחו מהקטע הזה שכתוב בסטיקי - סאומפר גם אמר שזה בסדר כל עוד אין הצפה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-21-2001 16:51
Vman
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
אני נוסע לטיוטל שנתי לאילת מחר בשעה 6:00
אבל אני משאיר את השרת פתוח להנאתכם
תורידו תחליפו תאספו את המיקסים שלי כי יום אחד יבוא ושירזי יבין מי אני וכמה כדאי לתת לי לתקלט ולהפוך אותי לרזידנט שלו ואז אני אזכור אתכם חברים קטנים שלי אבל אני גם יזכור בחור טמבל ששמו רוברט גיטלמן ואז אני אשתלט על העולם!!!!!!!!!!!!
יצא קצת יותר מידי פינקי והמוח סטייל אבל שיהיה
Oct-21-2001 17:03
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
גם לי יש עוד איזה שבוע טיול שנתי לייד אילת...
מקווה שלא יהיה חרא כמו שנה שעברה...
היה ממש מכה...
תהנה אחי...
ותחזור יהיה פה ביקורת על הסט שלך...
___________________
Oct-21-2001 20:21
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
hehe 2Tall
הסיגנצ'ר שלך נשמע כמו איזה כומר מטורף שבטוח שסוף העולם קרב
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
Oct-21-2001 23:02
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
ביקורת על הסט
לדעתי סט נחמד ביותר, טראקים יפים מאוד, ואני אוהב את הסגנון הזה
אבל יש לך קצת בעיות במיקסוסים..למשל, וזאת הדוגמה הכי בולטת לדעתי, בדקה 25....זה פשוט נוראי מצטער...
אבל סה"כ סט יפה מאוד יש עתיד רק תעבוד על המיקסוסים
וטראקים ממש בני זונות
אה ותשים איזה טראקליסט
תודה אחי
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E