goe tis mijnen toer om dit topic te lanceren. De werkweek is nog maar just bezig maar ik kijk toch al volop uit naar vrijdagavond.
Die vrijdagavond zal ik veel kans nieveel doen, zaterdag vroeg op om tornooi te spelen en veel kans maar vrij laat thuis. Zaterdagavond komt het vriendinneke langs en wat ik zondag ga doen zou een verrassing moeten zijn.
18 December: Innercity! Marco V, Ferry, Deep Dish, G&D, Max Graham, Redanka
19 December: Voetballen om 11:00
Dec-13-2004 23:07
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik heb een redelijk rustig weekend.
Vrijdag: leren voor mijn examens misschien effe naar cafe als ik mag
zaterdag: leren
zondag: leren
Groetjes
TatanaGirl
Dec-14-2004 05:43
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Vrijdag: Bob spelen, jeugdhuis, bij wat andere vrienden langsgaan, niet t elaat maken want zaterdag moek ik in men kamer werken.
Zaterdag: Kamer werken, wat brieven opstellen en 's avonds gaan draaien op een verjaardagsfeestje van een vriedin \o/
GROOVY BABY !
Dec-14-2004 07:34
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
vrijdag : leren
zaterdag : leren
zondag : leren en 's avonds op café naar de finale van Miss België gaan kijken op groot scherm
Originally posted by Freezel 19 December: Voetballen om 11:00
lol, veel succes
Dec-14-2004 14:00
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Freezel 17 December: Godskitchen Birmingham baby Armin, Pulser, Remy, Jon O'Bir, Insigma & Thrillseekers!
Ja, dat weet ik
de Engelsen hebben veel geluk
Dat is onrechtvaardig
Dec-14-2004 14:24
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by emma
vrijdag : leren
zaterdag : leren
zondag : leren en 's avonds op café naar de finale van Miss België gaan kijken op groot scherm
en de rest vd week weer gaan leren
leven van een student is best hard he ?
idem, behalve die zondag natuurlijk , dan moetek shotten smorgens.
jah LIT, het is niet eerlijk gvd, ik wil Jon 'O Bir zien !
Dec-14-2004 16:34
Nyah
Registered: Dec 2003
vrijdag: les van -hou u vast- 09u00-20u00 en voor diegenen die hem kennen => van 14u00-20u00 Lefebvre zaterdag: leren, 's avonds Studio Brussel fuif was het nu '70, '80 of '90? (me => liefhebber van '70 en '80 muziek, dus hopelijk wordt t wat) zondag: slapen en om 17u werken
spannend weekend dus
Dec-14-2004 19:49
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
zaterdag draaien in Haacht en daarna naar een verjaardagsfeestje op de oude markt (Leuven)
zondag was de bedoeling de studio terug in te kruipen en wat verder aan een FredNova productie te werken (lol), maar ik vrees dat ik een rustdag moet inlassen (wat al laaang geleden is)