Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Meeting] Innercity 2004
Pages (21): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001
[Meeting] Innercity 2004

J'me permet de recréer un thread pour qu'on y voit un peu plus clair.

Alors, la liste des personnes allant à Innercity sont-ils toujours:

- Mochu + 4 Potes
- Rafon
- Ptit_tom
- Tra
- Guiguicloclo + frere + belle soeur
- d&b
- plouf + ploufette ( ) + 2 potes
- Backfire
- ptitcalvin
- Mister NjoY
- Tashita + boyfriend + collègue de boulot

Vers quel heure vous arrivez là bas ?
Ca serait cool de pouvoir se faire une bouffe tous ensemble ou se retrouver le soir pdt l'event.

Perso j'arrive vers 14h a la Central Station, histoire de visiter aussi la ville que je ne connais pas beaucoup.

Voilà, à vos replys

Last edited by Mochu on Nov-15-2004 at 15:16

Old Post Nov-15-2004 14:56  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

j'arrive de l'aéroport de Schipol en début d'aprem

Old Post Nov-15-2004 15:09  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Venue en voiture vers 19/20h si tt se passe bien, on bouffera un truk vite fait (Sandwich )

En attente des horaires de passage (je sais plus si on les avait eut avant l'annee derniere :| )

Old Post Nov-15-2004 15:26  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

les heures de passage de chaque DJ's sera distribué à l'entrée
comme d'hab quoi

Old Post Nov-15-2004 15:33  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by Mister NjoY
les heures de passage de chaque DJ's sera distribué à l'entrée
comme d'hab quoi

C'est ce qu'il me semblait bien

Edit: site en Ligne chez Id-t
http://Innercity.id-t.com

Old Post Nov-15-2004 15:38  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

sympa le site !

Old Post Nov-15-2004 16:09  France
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

moi c ok avec guiguicloclo

on arrive a la rai pas avant 21h je crois avec la troupe qui sera parti de l airport de geneve

Old Post Nov-15-2004 16:30  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ouai je pense pas qu'on arrive avant 21h, à moins de sauter de l'avion en passant au dessus du rai.
arrivée : 20h25... ouai le temps de sortir de l'avion.. tickets train , train... pas avant 21h c'est sur.

Old Post Nov-15-2004 17:04  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by plouf02
Venue en voiture vers 19/20h si tt se passe bien, on bouffera un truk vite fait (Sandwich )

tomate, salade, oeuf, thon pour moi

Sony MDR-V700

Old Post Nov-15-2004 18:41  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
tomate, salade, oeuf, thon pour moi

Tu demanderas à Celine

Old Post Nov-15-2004 18:46  France
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Moi je viendrais avec plus de monde normalement ...

Une collègue célibataire, un collègue célibataire, une collègue accompagnée de son mari, mon casse-croute et p-e une autre collègue célibataire ...

Run baby run !

Old Post Nov-15-2004 18:48 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by plouf02
Tu demanderas à Celine

ca roule

quote:
Originally posted by Tashita
Moi je viendrais avec plus de monde normalement ...

Une collègue célibataire, un collègue célibataire, une collègue accompagnée de son mari, mon casse-croute et p-e une autre collègue célibataire ...

ah c'est bien ca, très bien

Sony MDR-V700

Old Post Nov-15-2004 18:49  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Meeting] Innercity 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSample attached.....can u ID it?? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubsunday - "No Good" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:09.

Forum Rules: