Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren
Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten?

* Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen?

* Waar zou jouw dancing gelegen zijn?

* Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand?

* Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan?

* Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit?

* Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden?

* Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ...

Old Post Dec-29-2004 15:04  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

ik heb al altijd gedroomd van een plaats waar gewoonweg alles aan bod komt

van Johan Verminnen tot Santiago Niņo

van Incubus tot het Huelgas Ensemble


maar dat is totaal onmogelijk, hehe


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Dec-29-2004 15:23  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Belgium

Ik zou er alleszins zoveel lasers in zetten dat elektrabel een kerncentrale mag bijbouwen.

Old Post Dec-29-2004 15:44  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

quote:
Originally posted by FUSyke
Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten?

* Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen?

* Waar zou jouw dancing gelegen zijn?

* Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand?

* Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan?

* Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit?

* Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden?

* Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ...


rechthoekige zaal
dj booth achteraan op een licht verhoog
drank vooraan zaal en links en rechts vooraan zodat mensen die om drank komen de dansen de menigte niet storen
Werken met jetons
een aantal lasers, niet enkel vooraan de zaal maar uit alle hoeken, voor de rest hoeft de belichting niet wow te zijn.
Als residents neem ik ei en freezel tgevolg hiervan is dat er trance zal te horen zijn en ik laat af en toe wel een guest komen natuurlijk

ps qua inriching is de asta almost perfect eigenlijk


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Dec-29-2004 16:22  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen


joa joa.. da ziet er goe uit


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Dec-29-2004 17:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op,


in hartje Antwerpen.



De kathedraal


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-29-2004 17:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen


joa joa.. da ziet er goe uit


hier is al uren over gedagdroomd, dat hoor je goed


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Dec-29-2004 17:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

mmm Klinkt zeer goed Kaidreas Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht.

Kwa DJ's zou ik kiezen voor young talent, Belgische en guests. Voorbeeld:

22 - 24 > Young Talent
24 - 02 > Elof
02 - 04 > TopDJ
04 - 06 > Fred Baker

Old Post Dec-29-2004 17:54  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by FUSyke
mmm Klinkt zeer goed Kaidreas Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht.


voorstellen aan Frank Verstraeten!


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Dec-29-2004 18:17  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
voorstellen aan Frank Verstraeten!

Zijn buddy Dennis Black magic zou heel wat kunnen aanvangen met sexy clubbers en die aparte kamers


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-29-2004 18:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress



Registered: Dec 2001
Location: Hasselt

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op, ... hervorm ... helemaal op tot discotheek.


doet me denken aan de nightlive in maastricht, is ook n discotheek in n kerk


___________________

Old Post Dec-29-2004 18:46  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

^inderdaad, ik heb er ook al van gehoord. al eens geweest??
mmmmmz een kasteel lijkt me anders ook wel iets.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Dec-29-2004 21:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPhat Electro Track ID Needed! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClassified Project - "Starlight Chaser" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:01.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!