|
|
|
|
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
De lijstjes van 2006
Muziek Top albums van 2006
Ben niet z'n album man maar vond die van Trentemoller en Gabriel & Dresden wel relaxed.
Top tracks van 2006
Muzikaal was dit voor mij een van de beste jaren ooit. Wat heb ik een veel dikke tracks gehoord. Prydz, Sebastien Leger, Mason, Petter, TRENTEMOLLER, Ame, Oxia, Gabriel Ananda, Bookashade en zo kunnen we nog wel tijdje doorgaan met producers die top tracks hebben geproduceerd.
Maar om toch tot een beste track te komen:
Gabriel Ananda - Doppelwhipper
Top 5 feesten van 2006
Qua feesten vond ik het dit jaar echt naadje. Ondanks al die rete vette tracks ging het bijna nergens echt los. Ook dan nog dat dance valley extrema gedoe. Hoe (typisch Brabants) gezellig het ook was op extrema miste ik daar een party/los gaan sfeer. Meer feesten hadden daar last van, maar goed hier komt me top 5.
1. Loveland ADE (Tiefschwarzzzzzzz)
2. Mysteryland (jaja niks van verwacht na de editie van 2005. Superset s van Joost van Bellen, Svvven Vath en Bookashade live. Fedde was stiekem ook nog best leuk)
3. Loveland Festival (Organisatorisch super slecht maar sfeertje en Prydz & Kerri Chandler die helden setjes neer zetten)
4. Extrema Outdoor (Typische brabantse gemoedelijkheid en een overdaad aan vrouwelijk schoon. Het gezellige was dat half Breda er rond liep, zonnetje erbij. Helaas kwam er pas laat een feest sfeer te hangen)
5. Dubfire Panama (Dikke diepe set van mister Dubfire)
Held van het jaar 2006
Eric Prydz & Dj Marnix
DJ top 5's van het jaar:
1. Kerri Chandler (deze man moeten jullie keer checken. dikke scratches, trucjes, piano erbij spelen + vinyl scratch. Styl: diepe vocal groovy house)
2. Sven Vath (ook een held)
3. Tiefschwarz
4. Dubfire (Deep Dish)
5. Joost van Bellen (ouwe rot die nog steeds de boel los krijgt)
Verder was 2006 wel een erg leuk jaar. Echt heel veel gefeest en dan vooral in de kroeg in breda. Hier en daar misschien wel iets teveel gefeest en de bijbehorende side effects en stomme acties maar dat hoort erbij. Vakantie in Kroatie was ook briljant. Ook nog een super stage gevonden in de dance scene (beginnend 1 jan 2007). Nee 2006 weinig te klagen gehad.
Mijn voornemens voor 2007:
Afstuderen
Master studie beginnen
1e woorden in Carnavals optoch
Ibiza
Kamer in amsterdam vinden. HINT HINT HINT HINT 
Last edited by basvh on Dec-13-2006 at 22:05
|
|
Dec-13-2006 21:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Loraine
MUZIEK
Hoe zal je 2006 herinneren, op muzikaal gebied? : Geroken aan andere stijlen en uiteindelijk toch weer terug bij af: progressive en trance
Beste trance nummer(s) van 2006 : Kimito Lopez - Telepathy (Estuera versus Re:Locate Remix) EN (Original Mix) [Fundamental Recordings] maar ook Galen Behr versus Hydroid - Carabella (Galen Behr versus Orjan Nilsen Remix) en (Original Mix)[Yakuza]
Beste niet-trance nummer(s) van 2006 :
Shiloh - Sentrino [baroque]
Beste remix van 2006 : Jose Amnesia & Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix) [cold harbour]
Beste producer(s) van 2006 : Eelke Kleijn, Kimito Lopez, Joost van der Vleuten, Sied van Riel, Shiloh (willekeurige volgorde)
Beste album van 2006 : Siloh - Bleed, Airwave - Trilogique
Beste mix-album van 2006 : zie boven
Beste feest(en) van 2006 : Intuition Winter & Summer Events, Intuition Invites V1 en ASOT250
Beste set(s) van 2006 : DJ Tab @ Illusions Vappu Special, Helsinki 01-05-2006, Trancequake (Menno & Jonas) @ Intuition Winter Event 11-03-2006
Beste DJ(s) van 2006 : Eelke Kleijn, Helsiedski Vibe (Sied & Miika), Cliff Coenraad, Kimito Lopez, Trancequake (Jonas & Menno)
Beste radioshows: Intuition Radio, Outside The Box, Rain of Tears, Mellomania, Elevations, GDJB
ANDERE
De event(s) van 2006 die je het meest zal/zullen bijblijven : Weekje feesten in Helsinki!, Intuition Summer Event
Beste Belgische televisie van 2006 : ASPE
Beste Nederlandse televisie van 2006: De Lama's, Koefnoen
Beste internationale televisie van 2006 : Prison Break, Lost, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, 24.
Beste film(s) van 2006 : The Da Vinci Code
Beste drank in 2006 : Finlandia Cranberry/Cosmopolitan |
Al gedaan bij de Vlaminkjes 
|
|
Dec-18-2006 19:29
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Muziek
Top 5 albums van 2006
- Tilt - Vaults
- Ferry Corsten - L.E.F.
- Banco de Gaia - Two Thousand and 4
Weinig tot geen Artist albums gehoord dit jaar.
Top 5 mixalbums van 2006
01. Renaissance Sequential - Mixed by Hernan Cattaneo
02. Renaissance Presents - Nic Fanciulli vol 2
03. Renaissance The Masters Series - Sandy Rivera
04. Recorded in Rotterdan - Michel de Hey
05. (nog even uitzoeken)
Auto-repeat in WinAMP. Geweldige albums!
Top 5 feesten van 2006
01. Tiesto @ Amsterdam Dance Event 2006
Is ook de enige dit jaar helaas.
Top 5 tracks van 2006
- Lange & Gareth Emery - Another You, Another Me
- Alex Dolby - Hazy Ways
- Lifelike - Discopolis (Chris Lake Remix)
- Tilt - Southern Sky
- Banco de Gaia - Obsidian (Remix)
Veel te veel, 2006 was een goed jaar. Jammer alleen van al dat achterlijke bliepjes en electro/minimal shit. Leuk voor degenen die er van houden, mij niet gezien in ieder geval.
(Muziekale) Held(en) van het jaar 2006:
- T4L
- Banco de Gaia
Top 5 producers 2006:
- David West.
- Chris Lake.
Nieuws
Top 5 nieuwsgebeurtenissen van 2006:
01. Veel te veel gezinsdrama's dit jaar.
02. Nederlaag Amerika in Irak.
03. Google en NASA gaan samenwerken.
04. Het weer van dit jaar.
05. Nieuwe planten en dierensoorten ontdekt in Borneo.
Top 5 personen van 2006:
01. Wendy van Dijk.
02. Iedereen die zich inzet voor het klimaat, natuur en leefomgeving.
03. Iedereen die zich inzet voor de bestrijding van drugs, alcohol en sigaretten.
04. Minister Verdonk.
05. Minister Bot.
Stuk voor stuk hebben ze wat betekend voor de maatschappij, of enorm ingezet om iets/iemand te helpen.
Top 5 kansloze mensen van 2006:
01. Hirsi Ali.
02. Wouter Bos.
03. Jan-Peter Balkenellende.
04. Chiel Beelen.
05. Voltallig personeelsbestand BNN.
Allemaal hebben ze een enorm groot smoelwerk, van uitvoering en beloften nakomen hebben ze nooit gehoord.
Rest
Top 5 films van 2006:
Weinig toppers dit jaar, meeste zijn een regelrechte aanfluiting: Ik mis een verhaal, diepgang, ontwikkeling, etc. Snel en goedkoop scoren is het mom van 2006 geweest.
Ontwikkeling in 2006:
Veel meer ambient en chill-out gaan waarderen en luisteren.
Last edited by Chicane on Dec-25-2006 at 20:26
|
|
Dec-25-2006 09:22
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:28.
Forum Rules: