Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad kommer ni göra vid nyår?
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003
Vad kommer ni göra vid nyår?

Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)

Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D

Old Post Dec-18-2004 03:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Vad kommer ni göra vid nyår?

quote:
Originally posted by Mario_GX
Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)

Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D
'

Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår....

www.laszlo.se

Old Post Dec-18-2004 03:35 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

ska till sthlm o parta loss

Old Post Dec-18-2004 03:37  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Re: Re: Vad kommer ni göra vid nyår?

quote:
Originally posted by Laszlo
'

Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår....

DU MÅSTE SKÄMTA!! jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af

justnu vet jag inte vad jag ska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte jaghar lust... vi får se om någon ska ha fest i Malmö området hakar jag gärna på

Old Post Dec-18-2004 05:50  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Re: Re: Vad kommer ni göra vid nyår?

quote:
Originally posted by CJ InterCity
DU MÅSTE SKÄMTA!! jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af

själv vet jag inte vad jagska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte det ändå... vi får se

haha - fatta vad glad jag blir när du säger så Jag velade själv ett par veckor innan jag slutligen fick tummen ur röven och beställde flygbiljetterna. När försökte du beställa? Jag beställde mina i tisdags kväll.

Tack förresten för tipset med Wizziar Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig

www.laszlo.se

Old Post Dec-18-2004 05:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Först ska jag lira på en fest i stan från 23.00 till tolvslaget
Sen hade jag räknat med att dra vidare till Mondaybars fest men dom verkar ha bestämt sig för 20 de nhär gången så jag stannar antagligen kvar på den festen jag lirar på istället

Den kan ju va något att fundera på för er som inte kan gå på mondaybars fest pga ålder.
Kommer ju givetvis inte va samma feta lina men det kommer vara bra musik iaf å det är väl det viktigaste

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-18-2004 10:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Re: Re: Re: Re: Vad kommer ni göra vid nyår?

quote:
Originally posted by Laszlo
Tack förresten för tipset med Wizziar Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig

äh! påminn mig inte nej men, jag har ändå lite ont med stålar nu, och jag måste spara till Februari *host holland host* så det får bli eknonmi-firande den här gången. kan inte klaga, sist festade jag med Lexicon Avenue hela dan den 1 jan i Budapest

men du Laszlo, ha det så grymt där nere!!

Old Post Dec-18-2004 11:08  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

ska dansa regndans naken på Avenyn med två polare.

Old Post Dec-18-2004 11:25  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Precis som förra året och året innan dess så firar jag min födelsedag... fyller 10 för tredje gången.

Kommer ta över massa vänner som jag kommer att bjuda på middag sen e de inte klart om vi kommer dra in till Sthlms City på 12-slaget eller stanna i Vilda Väsby och rocka vidare... Tyvärr är inte mina närmaste vänner EDM-fans som jag så de blir inte MBs nyårsfest i alla fall

Old Post Dec-18-2004 12:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Jag ska på QrimeTime i Heineken Music Hall Amsterdam
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

Old Post Dec-18-2004 12:34  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Dunno

Inte den blekaste vad jag ska hitta på
Hade Oslo inplanerat över nyårshelgen men tjejkompisen som bor där skulle åka hem istället.
Bara jag kommer botr från denna skithålan så är jag nöjd.
Kanske blir sthlm eller nåt sånt me hotell å skit..får se.

Old Post Dec-18-2004 13:50  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

åker till Bali på tisdag och ska va där i tre och en halv vecka så det e lite svårt att planera vad som ska göras på nyårsafton.. nått kalaskul lär det dock bli :P

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Dec-18-2004 13:58  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad kommer ni göra vid nyår?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackla la la [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackL.S.G. - Hidden Sun Of Venus (Oliver Lieb Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:30.

Forum Rules: