Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Afterhours Dimanche 19
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djright
tranceaddict

Registered: Nov 2004
Afterhours Dimanche 19

Salut communauté de montréal que j'adore.

Dimanche c'est la fin des exams pour moi et ma gang et je rechercher un bon ptit after ou rave pour ce dimanche...si vous avez des plans, jsuis à l'écoute.

Ciao tout le monde

In TRANCE MUSIC WE TRUST

DJ RIGHT

Old Post Dec-16-2004 03:13  Canada
Click Here to See the Profile for djright Click here to Send djright a Private Message Add djright to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

Registered: Feb 2002
Re: Afterhours Dimanche 19

la seule chose que je pense pour un dimanche c'est le Red-Lite

mais c'Est loin d'etre trance

Old Post Dec-16-2004 05:01  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vermz
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jun 2004

ouin un dimanche pis surtout si ta gang connaissent pas grand chose du EDM et qu'ils veulent s'amuser et bien le Red-Lite est surement la meilleure place, en plus c'est la fin de l'école fak il va surement y avoir gros monde

Old Post Dec-16-2004 16:45  Canada
Click Here to See the Profile for Vermz Click here to Send Vermz a Private Message Add Vermz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Verm
ouin un dimanche pis surtout si ta gang connaissent pas grand chose du EDM et qu'ils veulent s'amuser et bien le Red-Lite est surement la meilleure place, en plus c'est la fin de l'école fak il va surement y avoir gros monde

Ya plein de danseuses là bas les dimanches :P

yé où le gars là... Matyeux pour approuver ce que je dis

mais sérieux, qu'ils connaissent le EDM ou pas, si c'est leur première fois au Red-lite, ca va les impressionner
Mr.Tribe m'a fait une visite guidée du club avant l'ouverture, et ya de quoi mettre tout un show pour les newbies.

mais parcontre, j'ai le regret de dire que lorsque je vais la bas... j'ai passé plus de temps dans le hip hop car ya plus de mamzelles moins pillées

Old Post Dec-16-2004 16:51  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vermz
p€uRf $qu@Ð

Plein de mamzelles moins pillés et surtout plus canons, mais ayoye sont tu droles a voir danser les putes nègres sont par clic et se regardent tous et me semble sont vraiment softs ils collent leurs pieds et font juste descendre les genoux et gosse apres leurs palettes de casquettes ou apres leur collets de chandails haha, sont pas comme dans les clubs, c'est peut-etre ca the way of the gangster & the gentleman, en plus je pense que la dernière fois que j'y ai été ils ont fait jouer Sean Paul - Feel Alright 4-5 fois

DJ Shortcut no thx

Old Post Dec-16-2004 17:05  Canada
Click Here to See the Profile for Vermz Click here to Send Vermz a Private Message Add Vermz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulzion
tranceaddict in training

Registered: Dec 2004
trance night les dimanche

a partir du dimanche 16 janvier il ya les soiree impulzion@sunset nightclub 1599 st denis coins mainsonneuve et sa va etre trance toute la soiree

9h00 a 11h00 zed aksis (beatboxradio.com,zedaksis.net)
11h00 a 01h00 insomnia (sylver 2005,entrevue sur www.montrealraves.com)
01h00 a 03h00 nk (etn.fm resident,impulz productions)

Old Post Jan-02-2005 07:55  Canada
Click Here to See the Profile for impulzion Click here to Send impulzion a Private Message Add impulzion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
N|te-L|fe
I saw GOD, now I can die

Registered: May 2003
Re: Re: Afterhours Dimanche 19

quote:
Originally posted by DJ Charlie

hehe tu la dit, mais ça dépanne

jai une amie qui fait la sécurité la-bas et ya toujours une aussi grosse crowd quavant

Old Post Jan-02-2005 08:44  Canada
Click Here to See the Profile for N|te-L|fe Click here to Send N|te-L|fe a Private Message Add N|te-L|fe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
neuro
Supreme tranceaddict

est-ce que le circus est toujours ouvert les dimanches soirs?

Je sais que ce ca serait loin d'etre du trance, mais c'est une autre option pour un after.

NEURO

Old Post Jan-02-2005 14:14  Canada
Click Here to See the Profile for neuro Click here to Send neuro a Private Message Add neuro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sEpH
Ezlv

Registered: Oct 2004

jcrois que le gars parlait du dimanche 19 decembre.

Old Post Jan-02-2005 17:43  Canada
Click Here to See the Profile for sEpH Click here to Send sEpH a Private Message Visit sEpH's homepage! Add sEpH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
neuro
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by sEpH
jcrois que le gars parlait du dimanche 19 decembre.

Old Post Jan-02-2005 18:53  Canada
Click Here to See the Profile for neuro Click here to Send neuro a Private Message Add neuro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
loll
me semblait aussi

le gars parlait du dimanche 19 et puis ya lautre qui annonce le début de soirée un dimanche 16...

Old Post Jan-03-2005 00:17  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulzion
tranceaddict in training

Registered: Dec 2004

tout le monde peut faire une erreur lollll

Old Post Jan-03-2005 02:59  Canada
Click Here to See the Profile for impulzion Click here to Send impulzion a Private Message Add impulzion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Afterhours Dimanche 19
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune 2 ID [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn Creamer & Stephane K - "Wish You Were Here" (Envy Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:13.

Forum Rules: