|
| quote: | Originally posted by Shahar
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור
אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית
ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת
יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|