it is ridiculous claiming that video games influence children.for instance. if pac-man affected kids who were born in the eighties we should now have a bunch of teenagers who run around in darkened rooms and eat pills while listening to monotonous electronic music.
oh... they do... darn
Feb-09-2005 18:54
Nyah
Registered: Dec 2003
very good
Feb-09-2005 19:10
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Thx mensen!
Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodiën ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg
Freezel: draai gerust (waarvoor bedankt!), ikzelf heb er helemaal geen bezwaar tegen.
Greetz
Wim
Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodiën ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg
heerlijke intro met goeie effecten. doet me hier en daar aan Mike zelf denken.. de melodie tijdens intro is wel niet helemaal mijn ding. allez, de melodie zelf is goed, maar de synth die je ervoor gebruikt hebt lijkt me niet zo geschikt. maar da's gewoon smaak.
de rest is zalig.. sterke melodie, goeie sounds. good job