Fergie kommer att spela på radio1 28/10/01 - One Live In Birmingham feat. Fergie & Paul Oakenfold.... Hoppas att någon kommer att recorda detta... För Fergie är ju så jävla grym.....
Yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gimme, gimme, gimme... NordLight
mmmmmmmmm....Fergie....mmmmmmm... Snälla maila Doghouse så dom fixar hit honom!!! För er som är nya här kolla posten " DJs vi vill ha hit"
quote:Originally posted by NordLight Yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gimme, gimme, gimme... NordLight Kunde tänka mig att du skulle gilla detta Nordlight!!!!!
quote:Originally posted by x-dream Fergie kommer att spela på radio1 28/10/01 - One Live In Birmingham feat. Fergie & Paul Oakenfold.... Hoppas att någon kommer att recorda detta... För Fergie är ju så jävla grym..... Måste ju bara påminna!!! NU PÅ SÖNDAG!!!
X-dream: Pls more info...
Har ej glömt av det.... Ta en titt på Radio 1 hemsida Där ska det nog stå mera........ Troligtvis kommer någon att recorda detta och kommer förhoppningsvis att finnas att ladda på rmf....
quote:Originally posted by NordLight Yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gimme, gimme, gimme... NordLight Finns att ladda på min ftp....Bara att ta för sig....
Tusen tack!
Ingen fara.....Glad att jag kunde hjälpa dig....
Hittade precis Legend B - Voyage ... säg till om du fortfarande behöver den. Greetz NordLight