Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dockans halloween eller Fokused halloween...
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Dockans halloween eller Fokused halloween...

Vart ska ni gå?
Själv så ska jag nog på Fokused festen...

Old Post Oct-24-2001 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Jag missade Dockan förra året så jag tänkte gå dit (om jag kan), vet inte ens vad den andra festen är för något.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-24-2001 13:20  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Dockans halloween eller Fokused halloween...

quote:
Originally posted by Gaby
Vart ska ni gå?
Själv så ska jag nog på Fokused festen...

varför då?

Old Post Oct-24-2001 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Förra året så var jag på Dockan ...det var så där...

Fokused festen verkar rätt så coolt, det är samma gäng som står bakom Renaissense festerna! Plus att samma gäng som stod bakom dekorationen på Skogsfesterna ska dekorera på den festen...bara det är collt att se! Det är lite mer av Sthlms roligare partyfolk som kommer att dra dit, Dockan kommer att drar mycket mer yngre folk och *snälla ta inte illa upp* men tyvärr så är det inte lika skön stämning när det bara är yngre som inte riktigt kan vara softa...särskillt brudarna

Det blir lite så här när det är 2 fester samtidigt,,,annars så är det bara kul där! jag kansle dyker upp efter Munchen

Old Post Oct-24-2001 17:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

FEST HEMMA HOS MIG INNAN MUNCHEN!!!

Old Post Oct-24-2001 17:46  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
FEST HEMMA HOS MIG INNAN MUNCHEN!!!

Ha ha ha kul att läsa det man själv har skrivit...ibland så är man på så bra humör att man bara måste skrika ut ...ha ha ha

Ok idag så känns det bara suck med allt typ...suck nu måste jag städa eftersom det kommer folk...

Vilken fest ska folk gå på? Det är väl inte bara Aendy, Ravesquad och jag som ska ut????

Old Post Oct-30-2001 12:34  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:

Ha ha ha kul att läsa det man själv har skrivit...ibland så är man på så bra humör att man bara måste skrika ut ...ha ha ha

Ok idag så känns det bara suck med allt typ...suck nu måste jag städa eftersom det kommer folk...

Vilken fest ska folk gå på? Det är väl inte bara Aendy, Ravesquad och jag som ska ut????

så du ska inte på technology festen på torsda? var ska du på freda då?

Old Post Oct-30-2001 13:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Technology är på FRE!

På TORSDAG så har jag fixat företagsfesten för vår avdelning så jag måste gå på det...
FREDAG så ska jag fixa hemsida + annat inför klubben...enda dan som alla hinner träffas...
Alltså lördag är min partydag...fan det händer lite för mycket just nu...det är kul men iblan så önskar man att dygnen varade längre...

Old Post Oct-30-2001 13:38  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

ok, tack.. gud jag e lite vimsig ida

jag ska på munchen o på technology.. kommer säkert känna igen dig...känns som jag vet hur du ser hur

Old Post Oct-30-2001 14:50  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Ravesquad
ok, tack.. gud jag e lite vimsig ida

jag ska på munchen o på technology.. kommer säkert känna igen dig...känns som jag vet hur du ser hur

Tell me...hur tror du att jag ser ut?

Old Post Oct-30-2001 15:19  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Fan vad avis jag blir när jag läser allt detta om alla fester i stockholm....

Och jag som är så rik just nu.... hatar räkningar.....

quote:
Tell me...hur tror du att jag ser ut?

He he jag vet.....

Old Post Oct-30-2001 15:38  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by x-dream
He he jag vet.....

japp du vet hur jag ser ut när jag är full och glad!!! Ha ha ha ha

Old Post Oct-30-2001 15:40  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dockans halloween eller Fokused halloween...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Sasha @ Sensation White Belgium 2005 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlackwatch & Quiver - "Loveless" (DJ Asle Deep Dub Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:53.

Forum Rules: