1 april grap ontdekt of bedacht? Zelf slachtoffer geworden? Wat zijn de leukste grappen uit het verleden?
Post het hier
Mar-31-2005 18:01
BlueVision
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2005
Mijn voetbalclub dacht een geintje uitgehaald te hebbe door morgen (1 april dus) alle selectieteams op te roepen voor dopingcontrole.. dan zou je dus zelf je pis in een potje mee moete nemen.. (dat is natuurlijk nooit zo bij dopingcontrole, kan ik ook wel me buurman late pisse)..
Helaas moet ik morgen werken, anders ging ik appelsap in potje stoppen en dan als ik hoor dat het 1 april is opdrinken.. staan ze ook stom te kijken
Registered: May 2004
bij mijn vader op zn werk hebben ze gewaarschuwd dat er morgen bij het bedrijf naast ze een demonstratie gehouden word en dat er een oude tank die niet meer rijd meegenomen zal worden
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Mar-31-2005 20:15
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by sndh
Iemand Gelredomepje kopen ?
Op zich... de bouwkosten waren 160 miljoen gulden en je hebt net als met een auto sprake van afschrijving. 24 miljoen is een goede prijs.
Misschien wat voor ID&T in plaats van een partyeiland
Mar-31-2005 20:43
websley
Senior tranceaddikt
Registered: Apr 2004
Voor mij zijn de TMF-awards vandaag letterlijk en figuurlijk EEN GROTE GRAP
Nou maar hopen dat VNV Nation dat dus niet is vanavond
Apr-01-2005 01:46
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Kennislink, en al overgenomen door nu.nl (met of zonder voorbedachte rade?), heeft ook een aardig grapje. Ben benieuwd hoeveel mensen tussen 12:30 en 13:00 op straat staan
De forumindeling van TA heeft een bling bling fo shizzle my nizzle bewerking ondergaan volgens mij. Het is geen music discussion meer, maar jams discussion en zo zijn er nog wel wat dingen anders.