|
|
|
|
 |
Magicbas
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2001
|
|
|
Re: Houseparty van je dromen.....
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en als we de OneFour erbij trekken (zit ernaast), komt daar een afterparty met jonko's voor iedereen, oldschool classics (Moby-Gooooooooo! ) en heeeeeeel veel chocomel & loungebanken en knoflookcrackers |
Uitstekend id 
Mijn droom feest zou waarschijnlijk op dat laatste na wel een tikkie anders zijn:
Powerzone afhuren, kleine zaal boven open gooien en daar een zooi prog. dj's laten draaien <-- de lineup wordt dan door iemand anders geregeld
Buitengedeelte moet ook open, met de voorwaarde dat het lekker lente weer is. Veel ligstoelen buiten en dat grote videoscherm mag ook wel aan, met ik denk een visualisatie erop gebeamd.
Muziek binnen is begin een btje clubbie, waarna het steeds meer opbouwd naar (uplifting)trance en sluit met hard-trance (Bv. Scot Project of Hennes & Cold)
Ik kan echt geen lineup bedenken, want dan komen er teveel Dj's langs haha
Kosten worden zo laag mogelijk gehouden, aangezien ik bij het uitvoeren van dit feestje hoogstwaarschijnlijk de jackpot heb gewonnen ofzo :P Hmmm...ok, iedereen gratis naar binnen 
21:00 tot 09:00 vind ik wel een mooie tijd, hoewel ik me afvraag of ik dat vol ga houden....kan natuurlijk altijd later binnen komen 
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
|
|
Jan-13-2005 15:47
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Sporthallen-Zuid Amsterdam
Grote hal met Prophet, Dano, Pila, Jeroen Flamman, RMB (live), Paul Elstak en Leviathan (live)
Hal 2 (trance) met Talla 2xlc, Paul Oakenfold, Cosmic Gate, Armin van Buuren, Tatana en Snowman
Hal 3 (techno) met Carl Cox, Paul van Dyk, Westbam, Moguai, Pavo, Mauro Picotto en Prodigy (live)
Hal 4 Tracid Traxx zaal met Kai Tracid, Derb, Melanie di Tria etc
Geluid en licht natuurlijk state of the art, alle voorzieningen aanwezig, chill-out area met flatscreen tv's, strippers enz 
Toegang gratis voor iedereen die een kaartje van een legendarisch feest ('92-'00) kan overleggen 
|
|
Jan-13-2005 16:55
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:32.
Forum Rules: