Ik heb gisteren in de Reflex een paar nummers gehoord waarvan ik de titel graag zou willen weten
Het eerste nummer is een club/retro plaat. Ik denk al zeker enkele jaren oud.
In de break hoor je zo een vocal die gaat: "Hippie, hippie, Hippie, hippie, Hippie... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Hippie, hippie, hippie, hippie, hippie... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...."
En zo wordt hij nog paar keer herhaald in de break en dan barst die los.
Iemand enig idee welke plaat dat is?
En dan was er nog een andere plaat met een lekkere bassline, beetje groovy en in de break hoorde ik nederlandse tekst... Iets met je wilt me verwarmen ofzo... Maar je hoort het niet heel goed want men kameraad had het amper gehoord. En dan gaat de plaat weer verder. Ik heb totaal geen idee welke plaat dit is maar was wel een serieuse boem.
Iemand misschien hier een idee van?
Tia
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-09-2005 17:28
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
alleen de beschrijving maakt me al
mss een remix van "I wanna be a hippie"
Jan-09-2005 17:36
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas alleen de beschrijving maakt me al
mss een remix van "I wanna be a hippie"
lol nee
tis zo een beetje een "kalkoensound"
ge kunt het een beetje vergelijken met RMB - Love is an ocean. Lijkt er klein beetje op.
Die zegt niet letterlijk hippie zenne, maar het klinkt zo
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-09-2005 17:39
Kaidreas
Lord of the offtopics
rm-love is an ocean??? kalkoengeluidje.. hahaha inderdeed trekt er wel wat op. misschien was het daardan gewoon een rmx van
maw ik kan u eigenlijk gewoon nie helpen, ma kwas weer aan het off-topicen
Jan-09-2005 17:49
Phortastic
It's Majik !
quote:
Originally posted by Kaidreas
misschien was het daardan gewoon een rmx van
nee bekans 100% zeker van niet
Jan-09-2005 17:52
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Eerste plaat die ferry corsten draait in een set waarvan de tracklist weer eens niet te vinden is, 'k vermoed dat het gewoon weer een met een verkeerde datum is.
Anyway dit is zowat de tekst:
Our love has been thrown to the ground so often bye now, conversations were brought to sleep
Right know we cant stop whats coming
How many more dark clouds will pass me in a day
Why cant i ? myself to walk away, its all i think about, what i'vs should have told you yesterday
......
You left me [so cold], you left me hours in the rain, come to me again
Weet iemand hoe die noemt, ze is waarsch wel vrij bekend
Jan-11-2005 18:47
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Eerste plaat die ferry corsten draait in een set waarvan de tracklist weer eens niet te vinden is, 'k vermoed dat het gewoon weer een met een verkeerde datum is.
Anyway dit is zowat de tekst:
Our love has been thrown to the ground so often bye now, conversations were brought to sleep
Right know we cant stop whats coming
How many more dark clouds will pass me in a day
Why cant i ? myself to walk away, its all i think about, what i'vs should have told you yesterday
......
You left me [so cold], you left me hours in the rain, come to me again
Weet iemand hoe die noemt, ze is waarsch wel vrij bekend
Bossanova - Stonecold Héérlijke plaat , Ferry heeft hier mee geopend op Sensation White 2003, misschien da setje
Jan-11-2005 18:59
The_G0dfather
faisant cagnard
Merci, 't is idd die set, na een tijdje zeggen ze het idd "Sensation White" tijdens de set. iets te snel gepost direct na de eerste plaat zitten zoeken enzo
Jan-11-2005 19:09
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Merci, 't is idd die set, na een tijdje zeggen ze het idd "Sensation White" tijdens de set. iets te snel gepost direct na de eerste plaat zitten zoeken enzo
Tracklist:
Ferry Corsten Live At Sensation White Amsterdam Arena 05-07-2003
00. Sensation Intro: Snow State
01. Boss@Nova - Stone Cold
02. Fictivision vs. C-Quence - Symbols
03. BBE - Seven Days & One Week (Ferry Corsten Remix)
04. Solid Globe - North Pole
05. Frank Who - Wonderfull
06. Afterburn - Summer Sun
07. Ferry Corsten - Indigo
08. Ferry Corsten - Right Of Way
09. Darude - Music
10. Benny Benassi pres The Biz - Satisfaction (Steve Murano Remix)
11. Ferry Corsten - Punk
12. Grooveyard - Mary Go Wild (New Remix)
13. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (F Massif Remix)
Misschien onnodig... Maar bij deze
Jan-11-2005 19:11
The_G0dfather
faisant cagnard
Ja blijkbaar speelde ferry na middernacht; de datum was
06-07-03
Jan-11-2005 19:17
Aurélie
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Meltoz Bossanova - Stonecold Héérlijke plaat , Ferry heeft hier mee geopend op Sensation White 2003, misschien da setje
Ik herinner het me alsof het gisteren was , heeft er een maand later mysteryland ook mee geopend .
Jan-12-2005 11:58
Phortastic
It's Majik !
Re: paar ID'tjes
quote:
Originally posted by Phortastic
Ik heb gisteren in de Reflex een paar nummers gehoord waarvan ik de titel graag zou willen weten
En dan was er nog een andere plaat met een lekkere bassline, beetje groovy en in de break hoorde ik nederlandse tekst... Iets met je wilt me verwarmen ofzo... Maar je hoort het niet heel goed want men kameraad had het amper gehoord. En dan gaat de plaat weer verder. Ik heb totaal geen idee welke plaat dit is maar was wel een serieuse boem.
Iemand misschien hier een idee van?
Tia
Ik heb hem dus gevonden
--> Zornik - Scared Of Yourself (Peter Luts Remix)
TUUUUUUUUUUUUUUUUNE
is dus wel gene nederlandse tekst
leek zo toen