Yves De Ruiter
Johan Gielen
Rank 1
Jean
Marco V
Astrid
meer heb ik er niet over te zeggen.
___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
Oct-19-2001 12:06
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5))
Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen
[edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit]
Originally posted by Henkie_henk Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5))
Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen
[edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit]
meer party voor tussendoor dan..
mhwa...Derruyter stampwerk??? daar hebben we het nog wellus over
maare line-up is natuurlijk naadje...kom op zeg 100 piek betalen voor paar van de belgische lui, jean en Rank 1(LOL)....is errug veel....alleen marco v rocked!
prijs kwaliteit verhouding met de vorge Qontact is errug ver weg...
___________________
To help our clients and our people excel.
Oct-19-2001 12:53
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Tja line-up is inderdaad een tegenvaller. Maarja het is wel in de HMH en dat maakt het weer een beetje goed. Ga denk toch gewoon mijn kaartje halen volgende week of er moet echt iets veel beters zijn.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
ja k had die post ook meer gemaakt.. met niet in me hoofd dat t op 31e was en 100 piek kost
En man.. yves aan het begin van de avond.. toen jij nog op je fietsje naar de *light trachte te kome beukte ZWAAR TOEN.. de rest werd t wat minder.. (off-topic.. maar toen ging moreno A*S*Y*S* knallen.. vervelend weer )
NONDEJU!
Zat ik te twijfelen tussen Qontact en Innercity, blijkt dit ook weer zo'n klote line-up te zijn........dan maar naar innercity.......daar is tenminsta nog een techno zaaltje..............
LATOX!
___________________
Allemaal gelul!!
Oct-19-2001 16:57
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
wordt GROOTSE TA-meeting!!!....in de technohall daaro!!
___________________
To help our clients and our people excel.
Oct-19-2001 18:02
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by New Wave NONDEJU!
Zat ik te twijfelen tussen Qontact en Innercity, blijkt dit ook weer zo'n klote line-up te zijn........dan maar naar innercity.......daar is tenminsta nog een techno zaaltje..............
LATOX!
ja man, ik ga maar naar Innercity denk ik
Oct-19-2001 18:19
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
MMMMMMM, ik weet het al. INNERCITY dan maar en geen Qontact dit jaar.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Oct-20-2001 11:32
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
JAAAA.. innercity daar wil ik heen.. alleen eff kijken of ik het geld er wel voor heb .. ach ja, wanneer komt die stomme lin-up nou, wat zeg je: NOVEMBER PAS!!! .. das wel eff jammer.. beetje domme zet vind ik dat!..