|
Hoe was weekend 28/29/30-01?
Misschien een review maken van hoe het weekend was.
Vrijdag thuisgekomen van men werk, ff fritjes gegeten, en mij voor de computer gezet, daar weer ff wat sets zitten zoeken 
toen belde een vriend van me om te zeggen dat hij me in een uur kwam halen.... shiiiiiit, (das dus te kort voor mij om me gereed te maken ) We zijn samen vertrokken naar "cafe het anker" wat zitten tafelvoetballen terwijl de rest stilletjes aan binnen kwam. Wat stond er die avond nog op het programma??? highstreet, goh al lang geleden zeker 8maanden ofzow.
In highstreet aangekomen was het best wel leuk, knap volk maar de muziek trok op niet veel (kwist ineens terug, waarom het zolang geleden was dat ik daar ben geweest )
twas eigenlijk gewoon een avondje hardstyle met af en toe 10 minuten r'n b. het was wel leuk maar het kon beter. sommige momenten waren zo saai dat we hebben zitten terug denken aan onze oude highstreet dagen : elke week in highstreet met een stuk in ons voeten, dikke vette leut maken.
om 4 uur vertrokken richting de eerste beste pitta-bar. en dat was het ongeveer.
zaterdag: tot 14uur geslapen. 's avonds het befaamde personeelsfeest.
ik kwam eraan (natuurlijk weer al laatste ) en het onderwerp van de avond was toch wel mijn haar 
wat stond er op het menu:
voorgerecht: zalm met garnalen en een klein beetje groentjes
soep: kon ik niet direct zeggen eigenlijk ma er zaten stukjes bloemkool in
hoofdgerecht: euh... een hoopje groeten met 2 lappen rosbief en kroketten
nagerecht: dame blanche
Twas wel leuk, een paar bazen serieus zat gezien
en ik heb de keet gesloten om 5 uur ofzow.