|
Paul van Dyk is GOD!! en dat snap je pas echt als je hem zelf live hebt gezien.....hij heeft ZWAAAAAAAAAR mijn oren geruled afgelopen zaterdag....I LOVE HIM!!! 
Lekkere BEUKsetjes met leuke melodietjes, nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!!
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|