|
Klockor (och annat bling-bling)
På tiden att vi skaffar en tråd som denna. Eller är det bara jag som är kär i klockor? Armbandsur dvs.
Jag har tyvärr lyckats bli av med min underbara klocka, vet inte exakt när och var detta skedde - misstänker att det hände när jag skrapade bilrutan någon gång under juletid, vad som är säkert är att den är borta. Därför är jag på jakt efter en ersättare - klockhomofil som jag är kan jag inte vara utan en på handleden, det känns för mig som att vara naken.
Någon som har sett till några snygga klockor som ni kan tipsa om? Student som jag är har jag tyvärr inte råd att lägga ut 100.000 spänn på en Breitling - någonstans i 1000-kronorsklassen är vad jag har råd med. Är det en riktigt fin klocka kanske jag kan sträcka mig några hundralappar över.
OBS: Är inte på jakt efter digitala hokuspokusur med längre specifikationsbeskrivning än ett jävla rymdskepp, utan det ska vara en analog sådan med kromfärgat armband i stål eller motsvarande. Har kollat lite på Stjärnurmakarnas hemsida, men där fanns inget som föll mig i smaken.
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Jan-23-2006 at 01:33
|