 |
|
|
|
 |
YO-I
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004
Location: Primavera
|
|
|
אז כנראה שהבעיה שלי היא הכי גדולה כאן, לפעמים אני שואל את עצמי למה בכלל אני עושה את זה אבל זה כמו מחלה, אני לא מפסיק ועכשיו אני גם יסביר למה התכוונתי כדי שתבינו
קרוב ל 4 שנים אני מגבה מוזיקה, בעיקר מוזיקה ובקושי סרטים כי אני לא ממש בעניין, יש לי למעלה מ500 דיסקים שגיביתי עליהם מוזיקה, רק תתארו לכם כמה טראקים יש בהם כי כולם בפורמט
MP3
לפני חצי שנה קניתי צורב דיוידי אבל עדיין, אני מתעסק כל יום רק בגיבוי ולמה? כי יש לי הארד דיסק אחד של 30 ג'יגה בסך הכל שזה כלום, אני יודע שגם אם אני אחייה מאה חמישים שנה, אני לא יצליח לשמוע את כל המוזיקה שיש לי אבל למה לגבות? שאלה טובה, שאין לי תשובה עליה, זה פשוט קורא אוטומטית
יש לי אוסף של מוזיקה שאני יכול להיכנס איתו לספר השיאים של גינס ועדיין לא הזכרתי למעלה מ2000 אלבומים מקוריים שיש לי שקניתי ב10 השנים האחרונות
חולה כבר אמרתי? 0
יש למישהו טיפ בשבילי כי נראה לי שאני סתם צורב מוזיקה כגיבוי למרות שאת רוב הטראקים אני אשמע אולי 10 פעמים כי כל יום יוצאים דברים חדשים
|
|
Jan-29-2005 00:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:35.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|