Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dr Deal (nytt säkert stjärnskott från Sverige)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool Dr Deal (nytt säkert stjärnskott från Sverige)

alltså... de finns en kille som e 15 år och heter Fabian.. lyssna på hans remixar... helt übergrymma! ni som gillar hardtrance måste lyssna alltså ja har förvisso inte hört nån annan remix av låtarna, men iaf.. dessa e riktigt grymma

http://www.soundclick.com/util/band...=130995&s=s.mp3

http://www.soundclick.com/util/band...=130995&s=s.mp3

kanske den här funkar om länkarna ja posta ovan kakkar sig
http://www.soundclick.com/bands/5/drdealmusic.htm

missa inte hans egen låt "Ultraform - Dimension"

han har tydligen blivit kontaktad av überdruck iaf kul för honom..

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-17-2004 14:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Dr Deal (nytt säkert stjärnskott från Sverige)

quote:
Originally posted by Glorie
missa inte hans egen låt "Ultraform - Dimension"

Not bad at all...väldigt mycket DJ Scot Project över den låten...verkar lovande

www.laszlo.se

Old Post Aug-17-2004 16:10 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Låter riktigt nice det här. Ska hålla ett öga på den här killen. Bra hardtrance är inte lätt att få tag på idag tycker jag.

(y)

... Shit killen är bara 15, *skämms* om ändå jag varit så bra när jag var 15. När jag var 15 satt jag fortfarande och tragglade i Fast Tracker och försökte göra "Thunderdome Hardcore"

Old Post Aug-17-2004 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

ja jag har lyssnat på sina låtar tidigare, helt otroligt att han gör sånt medan han e bara 15

Old Post Aug-17-2004 20:32  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smile

det är bara en tidsfråga om när han kommer slå igenom. sån enorm talang, har inte "hört" på maken typ

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-17-2004 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

när jag va 15 hade jag inte ens tänkt tanken på att göra egen musik.. hehe

Old Post Aug-17-2004 21:05  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

jag började när jag var 13.
men då fanns det inget som Reason och Fruity typ.

jag gjorde musik med en DOS-program som körde bara 4 kanaler samtidigt i 8bit 22Khz stereo! w00t!

Old Post Aug-17-2004 21:39  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Jag började när jag var 13. På den tiden fanns det inga speciella verktyg för mig att använda som idag. Då hade jag en amiga 500 och skulle aldrig kunna drömt om att slå igenom med det fattiga ljudet som amigan erbjöd. Men så småningom började jag jobba i studio och som producent med riktiga grejjer.

Idag räcker det med en bra pc å lite bra programm så kan man göra fet musik...tänk om jag haft det förr...

Oh, by the way, är 28 nu...

Old Post Aug-17-2004 23:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by Snakebyte
Jag började när jag var 13. På den tiden fanns det inga speciella verktyg för mig att använda som idag. Då hade jag en amiga 500 och skulle aldrig kunna drömt om att slå igenom med det fattiga ljudet som amigan erbjöd. Men så småningom började jag jobba i studio och som producent med riktiga grejjer.

Idag räcker det med en bra pc å lite bra programm så kan man göra fet musik...tänk om jag haft det förr...

samma här. tyvärr är en 'riktig' studio fortfarande för dyr men man kan göra fetta låtar på datoren också

Old Post Aug-17-2004 23:59  United Kingdom
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Snakebyte

Fasttracker 4 Ever!!!

http://www.di.fm

Old Post Aug-19-2004 09:30 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

fasttracker sög ju. det är screamtracker/impulsetracker som gäller

revolution! 32 (och sen 64) kanaler .. heheh

Old Post Aug-19-2004 09:41  United Kingdom
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Hardtrancens egna Freddy Adu

Old Post Aug-19-2004 10:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dr Deal (nytt säkert stjärnskott från Sverige)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Potter - ETN Progressive Channel Kick-Off Live - 22-01-2005 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown from Freemasons - Release Yourself Guest Mix 12-09-06 [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:09.

Forum Rules: