|
וואו
ת'רד שלם וכולו רק בשבילי.
תודה לכולכם
אני פה, לא הלכתי לשום מקום. כמעט שכל יום אני מבקר בפורום אבל לא כותב יותר מדי.
ובקשר לארמין, האמת מאוד התלבטתי אם לבוא, אבל שוב כמו שאמרתי וזה לא תירץ, באמת... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע
כמו שהרגשתי אצל יוהן חילן בזמיר בקיץ (שזאת הפעם האחרונה שהגעתי), וכן..נקסט משקיעים ושולחים לי מיילים והודעות ואפילו התקשרו פעם אחת אך זה לא עוזר... אני מקווה מאוד שעד סוף 2005 אגיע לאיזה מסיבה אחת לפחות
ונוגע לליבי שאתם דואגים לי 
___________________
Facebook
|