Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus ) volgen hieronder de links... Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar
Originally posted by Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus ) volgen hieronder de links... Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar
Originally posted by Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?
Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen
Feb-02-2005 16:20
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS
Ooh vertel
Feb-02-2005 16:22
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Pumaz
Ooh vertel
Welja, ik was tot daar mogen gaan voor een interview eh en khad ondertussen cd'ke meegepakt om es te late hore Maar daar stonden zo ook nog de allereerste probeersels op, waarvoor ik nu mateloos beschaamd ben om ze te laten horen (stel u voor nog een pak slechter dan dit ) Enja... Die begint daar zo naar te luisteren, na 5sec doorspoelen, nogges 5sec later volgend liedje... Zo ging hij door tot hij de hele cd had beluisterd (da heeft dus ongeveer ne minuut geduurd) Waarna hij besloot da er helemaal niks mee aan te vangen was Nuja ze klonken wel leuk, meer was er niet aan...
Feb-02-2005 16:28
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering
that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodieën. heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerciëlere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi.
Getting High is.. euhm.. niet mijn ding
Feb-02-2005 19:12
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by TOR
op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering
that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodieën. heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerciëlere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi.
Getting High is.. euhm.. niet mijn ding
Hehe mss moete we dan maar eens iets samen maken eh
Volgende week leer ik werken met reason enzow... Kweet niet met wat jij werkt, maar als je zin hebt
Feb-02-2005 19:19
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen
Als het expres hebt gedaan, ni slecht qua expressie, altijd leuk dat iemand tegen de regels in durft gaan
Maar of ik het ooit nog zal opzetten....niet waarschijnlijk
Feb-02-2005 20:53
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
fruityloops?
Het is zeker al beter als wat ik zou kunnen fabriceren, blijven prutsen
Feb-02-2005 21:57
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Kweet niet met wat jij werkt
Reason 1.01, en vanaf de update beschikbaar is -> 3.0
volgens mij zit jij met 2.5? ik heb het overigens niet zo voor de standaard soundbank, dus ik gebruik tonnen refills (pheatus zal dat wel beamen ). praktisch rijst er dus een probleem.
wil wel altijd dingen remixen.. midi file gewoon opsturen naar the _ bilberry at pandora dot be
Feb-02-2005 22:00
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
^beaamd
trouwes TOR, es beginnen 'spelen' met Logic Audio 5.5... Sweet met al die VST-plugins ze makker! Zooooo veel mogelijkheden... Kzou wel eens iets durven proberen hiermee...