|
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien, |
Als beginnende organisatie moet je daar juist niet van uit gaan.
Mijn grote meesteres Eye-Riz heeft dit hier vaker gezegt.
Ook met een vrij onbekende line-up kom je al aardig ver.
Promoten is inderdaad fucking belangrijk. Voor Addiction zijn we heel stad Utrecht rondgegaan, zeist, De Uithof (klein beetje) De Bilt, Bildhoven. En dat was eigenlijk nog veel te weinig. Kijk eens naar Studentenkranten van universiteiten in de buurt. Daar kan je tegenwoordig voor een prikkie een kleine advertentie zetten.
Wat wij dus niet hadden gedaan maar wat zeer belangrijk is, is flyeren op feesten in de buurt en dus ook flyeren in de Dorenroosje zelf. Studenten flats enzenzenzenz.
Je moet naar de mensen, de mensen komen niet naar jouw toe.
Ook is de plaats van een feest zeer belangrijk. Elke streek heeft zo zijn voorkeuren. Utrecht is techno/goa/acid in de ondergrond zeer populair. In Amersfoort is haardstyle weer populair. In Ede is hardcore weer populair. Als je een locatie hebt is mooi maar de vraag of de mensen vlakbij jouw muziekstyle waarderen is een ander punt.
J emoet er namelijk van uit gaan dat mensen niet snel geneigd zijn om een lange afstand af te leggen als je geen super denderende line-up (kwa bekende namen dan) hebt.
Dus ik zou zeggen move your ass!
Maar dit weten jullie al dus ik had dit helemaal niet hoeven typen. (Ik verveel me, sorry )