Originally posted by Wildfir3
upcoming parties thread
+1
Plus, het is die avond ook BETA-party (OOK gratis inkom, OOK goeie DJ's ), dus veel BETA's gaat ge daar deze keer echt niet zien vrees ik
EDIT: onze Beta-party is in Gent te doen en ge woont verdorie in Gent. Nu zijt ge echt moreel verplicht om niet naar Den Haag te gaan en naar ons feestje te komen!