|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Onmogelijk te zeggen vind ik...
Een club is vaak gezelliger en intiemer, en er is vaak een betere synergie tussen publie en DJ en publiek onderling. Maar langs de andere kant zijn er ook mega-events waar er evenzeer een unieke synergie is, ook al bestaat het publiek daar uit 20 000 man ipv. 1000. Neem bijvoorbeeld Dance Valley dit jaar (de main stage dan, de andere tenten hadden meer een "club"-sfeer over zich): door de samenkomst van allerlei unieke en an sich misschien onbelangrijke factoren wordt het één fantastisch geheel. Maar bij Trance Energy was dat geheel er bijvoorbeeld niet. En er zijn evengoed clubnights waar er ook niks te beleven is en er ook geen gevoel van samenhang of soul is...
Ik denk gewoon dat het - voor mij althans - eerder een kwestie is van "right place right time" (en daarbij ook natuurlijk right company, right DJ, right public,...), dan een vast altijd-geldend onderscheid tussen clubs of mega-events. Ik heb al clubnights gehad waar er geen soul was, maar ik heb evengoed al mega-events gehad waar die er wel was. En amuseren doe ik me toch sowieso, echt last van grote drukte heb ik niet echt 
Feb-14-2005 16:38
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Feb-14-2005 17:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:07.
Forum Rules: