Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
om ook maar es een (on)nuttige draad te maken,
zit jij op zon school waar alleen maar nerds en kakkers rondlope, of nie ?
ik iig nie , Kaj Munk College OWNS JOE! WOEIIIII )
en Henkie_Henk kan et weten, he Henk, haha
Nov-06-2001 13:06
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
lol kaj munnik.. ja.. hoe heette t eerst dan?? willem de zwijger college ofzow?? of ben ik nou gek??
ksh bestaat vast ook nog..
Maarja das wel redelijke nerd-school.. maar toen ik er zat wel chille concierge en directeur ; elk briefje wat ik inleverde geloofde ze... ik ging ongeveer 3 keer p week naar de dokter en 2 keer naar de ortho.. mooi rustig houwe..
Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er...
kay ff serieus.. daar loopt raar volk.. en lelijk volk..van balletjes tot klasse 1 horken.. Volgens mij is het een straf van god..
loopt zon anja ... langs.. die heeft kuilen ipv borsten.. en schaamhaar op er hoofd.. damn man voel ik zo me ogen branden.. en dan zit je daar 7 weken bij in de klas ofzow..
die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt..
ow ja de gasten die ik ken zijn wel chill lekker du stad in enzow.. beetje photoplaye tijdens "verplichte" owg's..
GreetZz
vandaag ook vrij genomen trouwens.. anders zat ik van 10 tot 10:15 op school en daar heb k geen zin meer in..
Neej bij ons op school geen kakkers, gelukkig niet
Nov-06-2001 14:40
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha Mwah, valt wel mee denk ik.. Alleen zit r zo'n gozer op me sgool.. ene Tim.. Das best wel een kakker zeg
gheghe
gheghe, ik schop je kop van je dwergelichaampje met mijn kapotgestampte ordinaire maxies, daarna zal ik je maag doorboren met mijn vuisten waarom uiteraard de wontkortsen van het matten aanwezig zijn
maaruh der zitten inderdaad bij ons heeeeeele duistere nerds bij ons op school, gelukkig niet bij mijn afdeling.......Alpha, ik zal je wel eens wat nerd aanwijzen die je mag kikcen
Nov-06-2001 14:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave
gheghe, ik schop je kop van je dwergelichaampje met mijn kapotgestampte ordinaire maxies, daarna zal ik je maag doorboren met mijn vuisten waarom uiteraard de wontkortsen van het matten aanwezig zijn
Die new_wave zit echt boordevol liefde en goedheid
En ik ben nog sociaal ook, maar dat had je niet gedacht he!
Nov-06-2001 14:49
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Blik ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........
dan ben je misschien nog nooit in nijmegen op het gymnasium geweest.. veel kakkers en wat nog erger is, wanna-be kakkers , erger bestat bijna gewoon nie..
die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt..
die hele school zuigt... doel je daarbij ook op mij Henkie_Henk?
Dat pgo systeem is idd best wel waardeloos ja.
Verder lopen er best wel veel briezels op de opleiding rond, maar een enkele keer is het ook wel , ik zeg een enkele keer.
Nov-06-2001 15:15
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk lol
Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er...
hehe, we gaan niet mijn school een beetje zitten afbekken he.
er lopen namelijk geen kakkers rond, nou ja, 1 dan, maar das en leraar.
Wat wel kI_It is is het feit dat er in het hele T-gebouw (waar ik dus zit, en glanis blijkbaar ook) het aantal vrouwen met 2 handen te tellen is en het aantal knappe vrouwen met 1 of 2 vingers. oplossing hiervoor is overigens een rondje door het centrum lopen, maar dat terzijde.
maar de lui die er verder rond lopen zijn wel relaxed, veel trance/techno/house/gabberliefhebbers dus das wel gunstig. Ook heeeeeel handig met ceedees uitwisselen enzo