Toen draaide hij trance Magik, nu gaattie echte muziek draaien
Als ik niet op wintersport ben, ben ik hier NATUURLIJK gewoon bij!
Lekker belangrijk dat het Pete Tong is, ik ga voor de hele avond, Everybody is altijd goed.
Dec-29-2004 16:07
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Hmm kan natuurlijk ook gewoon na dat kerstdiner komen, gewoon zorgen dat ik niet teveel drink dan
Dec-29-2004 20:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by jp
ZA 26-02-2004 House Qlassics HMH Amsterdam
Gelukkig er is een alternatief
Daar zou ik ook best een keer naartoe willen....... moest er een tijd geleden werken, en dat was best vet.
quote:
Originally posted by Phortje
Hmm kan natuurlijk ook gewoon na dat kerstdiner komen, gewoon zorgen dat ik niet teveel drink dan
Jeah right, net of dat werkt met een kerstdiner.
Joh, d'r komen meer Everybody's, een kerstdiner zou bij mij echt wel voor gaan Althans, onze oude vette kerstdiners wel. He BasD?
Dec-29-2004 20:08
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een kerstdiner op 26 februari houdt? Of moet het een grap zijn, dan vind ik em niet grappig.
Dec-30-2004 14:41
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
Deze 2 hebben al eerder samen gedraait in Pacha Ibiza tijdens Tong's zijn Pure Pacha. Dat moet een super avondje zijn geweest (weet niet of dat aan de locatie lag??) dus ja dan moeten we het nog maar eens proberen met onze Pete al hoeft ie zich van mij alleen maar bezig te houden met het presenteren van Essential Mix.
Maar tis weer ene voor in de agenda
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
Dec-30-2004 14:41
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een kerstdiner op 26 februari houdt? Of moet het een grap zijn, dan vind ik em niet grappig.
Nee, het is nogal lastig om iedereen rond kerst bij elkaar te krijgen in een studentenhuis. Althans, dat was bij ons altijd zo........
Dec-30-2004 14:51
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Pete Tong bij Kleinenberg... hij wil zeker weer een essential in 2005 Ik had eerlijk gezegd een grotere naam verwacht bij deze Everybody, maar ja... Waarschijnlijk gewoon dag erna voetballen, dus hopelijk tegen die tijd nog een beetje slecht weer!