Een voorstel...
- volgende week ergens, 's avonds
- eerst wat eten en drinken in de Fitlink
- bowlen in Sportopolis (of poolen in de Fitlink)
- daarna eventueel naar iemand zijn kot
Feb-22-2005 10:31
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Zin wel.
Maar ben zowat elke avond bezet (sporten, avondschool).
Enige vrije avond is woensdag bij mij.
maar euh, als ik de enige ben die niet kan, niet hene zien dan.
Wat maakt me niet zoveel uit, ene drinken ofzo is altijd wel leuk om de mensen wat te leren kennen...
Feb-22-2005 10:48
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
volgende week is de laatste week dat ik kan ... derna der es nen lap opgeven voor de aanstormende exames
liefst niet woensdag voor mij ... maar etzelfde geld voor mij zoals bij lizzy ... als ik de enige ben die niet kan ... (u know )
dinsdag heb ik les tot 18u
donderdag heb ik les tot 18u30
dwz dat ik dan nog nr huis moet en met de auto terug moet komen, omdat ik anders ni meer nr huis geraak, tenzij johan en monika misschien met de auto komen en ik met hen naar huis kan geraken. Als ik met de bus nr huis ga en met de auto terug kom, ben ik pas binnen 2u ongeveer terug in diepenbeek. (maw dinsdag -20u en woensdag 20u30)
maandag, woensdag en vrijdag ga ik sowieso nr huis, omdat ik dan tot respectievelijk 16u, 12u en 11u les heb
Voor mij zou woensdag t fijnste zijn omdat ik donderdag pas namiddag les heb en ik dus ni al te vroeg in men nest moet liggen, ma dan kan despe ni he
Ik zal wel horen wat beslist wordt
Feb-22-2005 12:26
Giesber
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Ik kan normaal ook iedere dag. Alleen op donderdag niet tot in de late avond (ik sleur mijn kotgenoten nog eens mee naar de versuz dan )
Feb-22-2005 14:04
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
kben der ook weer bij,maar voor mij liever niet op een dinsdag of donderdag -> voetbal training
woensdag of maandag zijn ideaal dus
Feb-22-2005 15:09
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Misschien dat ik wel eens afkom, voor de leut.. kben nog niet zeker, hangt ervanaf welke dag jullie kiezen, en lang zal ik toch niet kunnen blijven, ma ff enen drinken en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan.
Feb-22-2005 21:48
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
en fritje uit de muur halen, lijkt mij wel een strak plan.