___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-09-2001 21:52
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, waar is de dlsnelheid gebleven?? zit maar op 22kps te dlen!!!!
maar zodra ik klaar ben heb je reactie, als het niet te laat wordt
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Nov-09-2001 22:17
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
Ik heb hem van je gedownload, maar het lijkt wel alsof de mp3 is mislukt ofzo. Ik weet niet of het aan mij lgt maar helemaal aan het begin van het nummer klinkt het niet zuiver en dat blijft regelmatig terug komen. Maaaaaaaaar als je dat ff weg denkt dat blijft het een zeer geslaagt nummer..
___________________
Nov-09-2001 22:20
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Ik moest van mijn werk de snelheid terug gooien naar 20 k/sec.
Maar nu het weekend is kan ik hem wel weer omhoog gooien.
Maandag gaat hij dan terug naar 20 k/sec.
En het zou kunnen dat er een foutje in zit.
Zal hem zo even opnieuw uppen. Dus als je hem niet kunt benaderen of je word gedisconnect dan doe ik dat om hem opnieuw te plaatsen.
Sorry voor het ongemak!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-09-2001 22:24
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
bij mij is alles goed overgekomen,
Mijn complimenten, echt een megatof nummer
De rest van de nummers die jullie op de server hebben staan
vind ik ook zeer goed! Ik denk dat we in de toekomst zeker
meer van jullie zullen horen! Heel veel succes d'r mee!
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Nov-09-2001 22:26
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
ooooooooooooooooooooooooooooooooooh, die horizon long edit is ECHT fucking geweldig man!!!!!! beter dan de long edit van view2 ask heel eerlijk mag zijn.... waar trouwens ook HE-LE-MAAL nix mis mee is!!!
-totdat ik op 3.20 kwam, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn!!!! al skipt ie wel een beetje vlak daarvoor (en op 3.47 zit ook een hele vervelende)??
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Nov-09-2001 22:40
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Bedankt!!!
Maar ik heb de final version er helaas even afgehaald.
Dit omdat de kwaliteit te slecht is.
Mogelijk de CD-ROM Speler in combinatie met XP. Morgen RIP ik hem vanaf een andere machine. En dan zou alles goed moeten gaan!
En dan zal hij ook direct weer online staan!
Sorry nogmaals
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-09-2001 22:46
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!
De goede versie van View 2 the future die staat online!
Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is!
Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-10-2001 12:46
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
WOOOW!
Dit nummer is dus echt wel vet he!!!
Echt geweldig!
___________________
Nov-10-2001 13:46
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
W0000t
quote:
Originally posted by mido Sorry voor het wachten maar het is dan eindelijk zover!
De goede versie van View 2 the future die staat online!
Ik hoop dat jullie deze nog beter vinden, vooral omdat hij af is!
Nou ik ga hem zo maar even Mailen naar Mister Bervoets! *jubel jubel*
Ik ben heel erg benieuwd wat Piet ervan vind! Maar als je hoort dat men zo positief over je plaatje is moet er toch wel iets te regelen zijn..
Again: Heel veel succes!
___________________
Nov-10-2001 14:08
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Re: W0000t
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben heel erg benieuwd wat Piet ervan vind! Maar als je hoort dat men zo positief over je plaatje is moet er toch wel iets te regelen zijn..
Again: Heel veel succes!
THX Man!
Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.
Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????
Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-10-2001 14:59
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Re: Re: W0000t
quote:
Originally posted by mido
THX Man!
Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.
Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????
Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P
Als ie verstand heeft van ftp, dan kan ie m er zo aftrekken natuurlijk. Anders moet je ff de hele url sturen en dat kan ie m ook downen.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..