[11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.
Lee Burridge
Vortex
Benoît
Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive
Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???
Mar-08-2005 16:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
quote:
Originally posted by magrec
Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.
Lee Burridge
Vortex
Benoît
Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive
Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???
Ja en?????
Mar-08-2005 17:23
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en?????
nou niks eigenlijk...
Mar-08-2005 17:42
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
quote:
Originally posted by magrec
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie???
Ik zal er zeker niet zijn.
Ik heb Burridge vorig jaar gezien met Koninginnenacht in Off Corso en vond er echt geen bal aan. Echt suffe progressive vind het wat hij draait.
Maar ik wil nog steeds een keer een Earth meemaken in de Melkweg... maar dan moet er wel een keer weer een vette line-up komen, vind de Earth line-ups laatste tijd echt tegen vallen...
___________________
Mar-08-2005 18:11
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
quote:
Originally posted by tijs08
Ik zal er zeker niet zijn.
Ik heb Burridge vorig jaar gezien met Koninginnenacht in Off Corso en vond er echt geen bal aan. Echt suffe progressive vind het wat hij draait.
Maar ik wil nog steeds een keer een Earth meemaken in de Melkweg... maar dan moet er wel een keer weer een vette line-up komen, vind de Earth line-ups laatste tijd echt tegen vallen...
Dat heb ik gehoord ja dat het toen niet veel soeps was maar ja heb hem zelf helaas nooit gehoord en ik hoop gewoon dat ie weer zijn "normale" minimale house laat horen ala tyrant dan ben ik happy
ik weet nog niks over volgende line ups van earth zal ff kijken of ik daar vrijdag achter kan komen.
Mar-08-2005 18:16
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
found it.
16 april in de panama earth met o.a. ashley casselle...
Vet dat die weer ééns in NL komt draaien.
Mar-10-2005 12:30
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Lee Burridge rocks!
Het was erg gezellig en lekker vol in de melkweg gisteravond.
Vortex mocht beginnen en draaide zeer verdienstelijk. Na vortex was het tijd voor Lee Burridge. Wat een vette set. Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden. Tempo zat er goed in en burridge toverde de ene vette plaat na de andere op de draaitafels geen vaag gepiel maar gewoon die heerlijk progressive stoomtrein van droge diepe bassen met funky basslijntjes. Na vortex mocht benoit afsluiten en hoe....ook aardig wat techno invloeden en superstrak gemixt en als afsluiter Happiness - Superpitcher (Michael Mayer Mix)FEESTTTTTTTTT
terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan
Mar-12-2005 12:47
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by magrec
terugweg was weer lekker....Weer sneeuw....en spekgladde weg, stukkie naar huis lopen bijna op mijn bek gegaan
Sneeuw vannacht ?!??!!??! In Adam ?
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-12-2005 16:17
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by MaGiK54
Sneeuw vannacht ?!??!!??! In Adam ?
Neej voorbij amersfoort pas hoor en ijzel na apeldoorn
Mar-12-2005 16:35
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Vet feestje dus?! Earth rules! gaan we zeker dit jaar nog eens heen!
___________________
Sasha!
Mar-12-2005 17:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
gaan we zeker dit jaar nog eens heen!
x2, die staat bij mij ook hoog, naast een Extrema.
Mar-12-2005 18:37
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vet feestje dus?! Earth rules! gaan we zeker dit jaar nog eens heen!
Zo te horen vond jij het wel vet Harmen, maar ik geloof dat jij juist de iets diepere progressive meer waardeert. Vond afgelopen Earths ook weinig aan de sets van Per, iets te zoals jij al zei
quote:
Hard en diep met af en toe techno/tech-house invloeden
Heb je misschien iets meer info over die Ashley Casselle of misschien een recentelijk setje, ben wel benieuwd!