uhm kan misschien domme vraag zijn maar ligt aan mij of is er gwoon nog helemaal nix bekend over line-up Qlimax... want ik ben van plan er heen te gaan maar dan wil ik wel weten of er een interesant line-up staat ach en wee plz tell me Later K a r t
___________________ Let the Scene be with Us
Volgens mij is er al een thread geweest met de line up van Qlimax, maar hier istie: Main Stage: The Warpbrothers, Russenmafia! (live), Melanie Di Tria, Technoboy, Dana, Pavo, Sunny D Area 2: Don Diablo, Alpha Twins, Bas & Ram, DJ Luna, Pila
Idd daar is al eens een post over geweeest, best aardige line-up!
quote:Originally posted by Dj Alpha ik had daar idd een hele mooie thread voor gemaakt, heb m ff opgezocht voor je: Thread "Wie gaan er naar Qlimax 8 december?" zGoed Bezig Dj Alpha Bent wel aardig vandaag, zomaar threads voor andere mensen opzoeken!
quote:Originally posted by Flippe zGoed Bezig Dj Alpha Bent wel aardig vandaag, zomaar threads voor andere mensen opzoeken!