Slängde ihop en entimmasmix åt min flickvän. Lite hafsigt mixat för att vara jag kanske, men är svårt att vara på topp när man är van att spela hårdare saker..
Dock finns det ju ganska många som gillar trallpop ā la Armin, så tänkte att det kanske var någon som ville lyssna iaf. Det är en entimmasmix klippt i två delar för att funka med min flickväns resväg in till stan (halvtimme med Roslagsbanan), så slipper ni fråga varför.
01. Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs Albert Remix)
02. DJ Vesiga vs Jomar - Nightoperator (Club Mix)
03. Phynn - Lucid (Original Mix)
04. Alex Gold - Better Days (Original Mix)
05. John Askew - Wednesday Night In Amsterdam (Original Mix)
Veronica 2.
06. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden Remix)
07. Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix)
08. Armin van Buuren - Shivers (Original Mix)
09. Jonas Steur - Castamara (Original Mix)
10. Whiteroom feat. Amy Cooper - Someday (Instrumental Mix)
11. Kevin - All In My Mind (Original Mix)
Edit: tracklisten är även gjord för att hennes favoritlåtar ska vara med snarare än något annat..
Till helgen tänkte jag lägga upp min nya livemixade promocompilation, då blir det hårdare saker.
Trots din disclaimer tycker jag att det är rätt komiskt att du ska "attackera" den här sortens trance (och dess producenter) nu hela tiden på sistone.. Det var ju inte alls längesen du gick över till hårdare musik, vad jag vet..
Men aja, ska lysna när jag kommer hem!
Och btw. Jag är "relaxed"
May-31-2005 16:28
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Re: Trallpopmix
quote:
Originally posted by Sorrow
...för att funka med min flickväns resväg in till stan (halvtimme med Roslagsbanan), så slipper ni fråga varför.
Roslagen. Mmm
May-31-2005 17:07
Sorrow
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Jeremy H
Trots din disclaimer tycker jag att det är rätt komiskt att du ska "attackera" den här sortens trance (och dess producenter) nu hela tiden på sistone.. Det var ju inte alls längesen du gick över till hårdare musik, vad jag vet..
Men aja, ska lysna när jag kommer hem!
Och btw. Jag är "relaxed"
Jag attackerar ingenting. Jag retas bara.
Har väldigt många vänner som producerar och spelar melodisk trance, har inget emot det alls. Trodde jag också gjorde det lite klart att jag var ironisk med "när man är van vid" eftersom jag, som du poängterar, "bara" spelat hårdare toner i ca. åtta månader (att jämföra med över två år melodiskt.