 |
|
|
|
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
Location: .
|
|
|
een dress code is dus inderdaad om mensen te kunnen weigeren.
op zich maakt het portiers of clubeigenaren geen drol uit hoe jij je kleedt, maar het is gewoon om een bepaald type mensen te kunnen weren. Het is niet zo dat je per sé geweigerd wordt als je toevallig wel sportschoenen aanhebt, maar aande andere kant moeten de portiers 1 lijn trekken, anders gaan mensen zeuren 'hij wel, en ik niet?'. Ik zal bijvoorbeeld eerder met mijn sportschoenen binnenkomen als mijn vriend, gewoon omdat meisjes minder problemen in het algemeen veroorzaken, en er dus ook niet zo op schoenen gelet wordt bij meisjes. ( )
bij de dresscode hoort ook de leeftijdsgrens: op zich boeit het niet als je jonger bent, maar ze willen geen jong publiek. de ouderen gaan dan zeuren, het wordt meer een kinderfeestje, en jongeren geven minder geldt uit, dus dan wordt er meer rekening gehouden met de ouderen (heeft hoge leeftijd TOCH nog een voordeel )
Verder natuurlijk ook de redenen van alcohol en drugs.
Is logisch lijktme.
|
|
Nov-11-2001 15:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:46.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|