|
[COLOR=white]Jag kommer oavsett...(om mina icke-TA-vänner också är välkomna dvs )
...men då är frågan - finns det något hotell i närheten av där du bor? Eller ska vi köra till Malmö, boka hotell, ställa bilen, ta tåget till Lund, förfesta, ta tåget tillbaka och röja,
eller
åka till Lund, fixa hotell, förfest, tåg till malmö, röj, tåg tillbaka till lund, sova hotell, åka hem.
Ni som bor i trakterna - vilket är smidigast?
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|