Registered: Aug 2000
Ok , misshien heb ik aandacht... maar ik heb ff absoluut geen zin om zooi uit te pluizen.
Maarre , wat ik wou vragen wat is het eerste grote evenement na Trance Energy / Impulz(!) ?
Feb-05-2001 22:43
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Sensation denk ik... & daarna LP
Feb-06-2001 10:16
cyberia
born trancEaddict
Ah kweeni als ge trance energy als HET GROOTSTE evenement beschouwd,dan zou ik zeggen da Innercity erachter komt(alhoewel ik vind da innercity er eigelijk voor komt),daar zij toch al internationaal gegaan zijn(denk ik aan ons eigen België,Spanje,Duitsland en Israël)
Anders , ja Sensation hé
Feb-06-2001 11:25
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
Ik zou ook zeggen Sensation.
of Dance valley
Anders weet ik het ook niet..
Feb-06-2001 17:13
-DoomBringer-
Supreme trancEaddict
Registered: Aug 2000
Mja... bedoelde dus niet het grootste... het was laat (volgens mij) maar er was zeker veel bier... dus ff nie letten op vage uitspraken enzo
Feb-06-2001 18:21
BooMBooM
Supreme tranceaddict
5 MEI
5 MEI word shockers weer gehouden in de rai!! lijkt me wel een goed feest check http://www.shockers.nl
Feb-07-2001 11:25
BooMBooM
Supreme tranceaddict
ohh ja
4 elements word ook weer gehouden op 27 mei met ao tom harding en tiesto check http://www.4-elements.nl
Feb-07-2001 11:30
Gekhous
Supreme tranceaddict
SHOCKERS??!?!?!!? das ook goed nieuws!!!! daar wil ik nml ook zekers nog wel een x heen!!!!
Feb-08-2001 22:51
eXos
The Delight
Ik ben op alle 4 de verschillende feesten geweest, maar Sensation was wel het vetste!! Omdat je nu 3 tot 4 keer per jaar Trance Energy hebt trekt dat waarschijnlijk de meeste bezoekers. Qua sfeer is Innercity weer de beste!! Shockers was weer lekker ouderwets HAKKUH.
Feb-09-2001 21:07
Ding Chavez
drs. progger
Het eerste grote, goeie, feest na TE is natuurlijk 4-Elements... Degenen die vorig jaar geweest zijn weten wat ik bedoel en degenen die niet geweest zijn MOETEN gewoon gaan dit jaar. En BoomBoom, wat nu op 4-elements.nl staat is van vorig jaar... Dit keer is ie op 26 Mei 2001, maar helaas is line-up nog nie bekend. Maar ook die zal spoedig volgen
Hou ook http://www.start2dance.nl in de gaten voor degenen die die site nog niet kenden, hele goeie party agenda!