De 2de editie van de Beta party komt langzaam maar zeker dichterbij, dus het wordt tijd om in gang te schieten om zo veel mogelijk volk te lokken naar ons feestje! Daarom dat er ook serieus promotie gemaakt zl moeten worden. Moesten er nu mensen zijn die ideeën hebben over eventuele sponsoring of promotiekanalen, zet ze hier gerust in deze thread! Websites of forums waarop we onze fuif kunnen aankondigen, winkels waar we flyers kunnen leggen, magazines die we kunnen contacteren, studentenclubs die we kunnen contacteren... alles is welkom!
Ik heb meteen ook een paar specifieke vragen:
-> Kan er iemand gratis of zo goedkoop mogelijk flyers of zelfs affiches laten drukken, of kent iemand een adres waar we misschien zware korting ofzo kunnen krijgen?
-> Komt er iemand geregeld in de Music Man in Gent? Zij sponsoren toch ook vaak parties, en aangezien de onze ook in Gent doorgaat kunnen we bij hun ook misschien wat centjes loswerken?
PS: De voor de hand liggende forums en websites (trance.nu, mike, bonzai, dance4mation, fuif.be,...) worden al zeker volgespamd, het is vooral de bedoeling om nog meer en andere te vinden om onze doelgoep (trance-lovers die een gratis feestje wel zien zitten ) zo optimaal mogelijk te bereiken
De volgende keer dat ik de music man binnenspring zal ik het vragen. Maar ik vrees dat dat pas ergens volgende week ofzow zal zijn... Als er ondertussen al iemand anders zou gaan: voel u vrij
Feb-08-2005 08:41
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Kopiëren van flyers is geen probleem voor mij.
@ Work = gratis
Het enige probleem is natuurlijk omdat bij jullie te krijgen...
Maar 'k wil dat wel altijd doen... Als je me nodig hebt, geef maar een seintje.
Dat zou wel héél handig zijn eigenlijk!
En genoeg Beta's die in Diepenbeek op kot zitten (Zehra, Cygnus, Desperatozz,...), dus het moet normaal wel lukken om het drukwerk ij de juiste personen te krijgen...
@Tiger: Bedankt! En zo hard pressert het ook niet, een logo is snel bij de affiches en website geplaatst...
Originally posted by Jasperovitsj
Dat zou wel héél handig zijn eigenlijk!
En genoeg Beta's die in Diepenbeek op kot zitten (Zehra, Cygnus, Desperatozz,...), dus het moet normaal wel lukken om het drukwerk ij de juiste personen te krijgen...
Ik heb de eerste weken van de nieuwe semester weinig of geen les, dus tijd zat.
Feb-08-2005 11:01
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by djcresto
Beta Party v2
Vinnek iets te cryptisch; '.be TranceAddicts v2' bijvoorbeeld is duidelijker imo, voor op flyers en al.
Feb-08-2005 11:58
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
^ het eerste feest had de naam BeTA-party, en ik zou dat eigenlijk zo behouden. eenvoudige naam die goed in de oren klinkt en blijft hangen.
Feb-08-2005 12:14
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Flyer is being worked on, website zal ook begonnen worden een dezer, I guess.