בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד
ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה
יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים
יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?
Apr-30-2005 13:29
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
Arcadia
זה לא האוס
ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-30-2005 21:46
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by m0sh
Arcadia
זה לא האוס
ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה
אתה לא טועה מוש...
שניהם קטעים שיושבים על קצב מאוד גרובי
אבל בהחלט שתיהם הם פרוגרסיב טראנס
בארקאדיה לפחות הגרסה של אוזגור יושבת על קצב מאוד גרובי
המקורי הוא פרוגרסיב טראנס טהור
וניק וורן הרי נודע מאז ומתמיד כדי גיי שמנגן פרוגרסיב
אמנם בעיקר פרוגרסיב האוס אבל אני מבין שלעתים הוא חוצה תכביש ומנגן פרוגרסיב טראנס גם...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Apr-30-2005 21:50
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by Shahar
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד
ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה
יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים
יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?
איזה האוס בראש שלך ?!?!?!?!?
נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
May-01-2005 18:57
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
Re: Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...
ונהפוך הוא
May-01-2005 21:28
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Re: Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by Viber
ונהפוך הוא
....מה זתומרת?
תסביר את עצמך
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-03-2005 18:41
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
....מה זתומרת?
תסביר את עצמך
"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"
עכשיו אפשר להמשיך
May-03-2005 19:35
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by Viber
"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"
עכשיו אפשר להמשיך
חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-04-2005 02:40
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
Re: Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)
אני עד עכשיו לא הבנתי מה הוא אמר...
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
May-04-2005 15:04
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
לגבי
Fact Of The Matter
זה קטע מאוד גבולי למרות שהייתי שם אותו על קו הפרוגרסיב טראנס
אבל אני בהחלט עברתי שינוי משמעותי בעקבות ההליכה הרבה לווקס בחמישי
אני מאוד מתחבר כיום לטק האוס וגרוב ואלקטרו
יותר מעניין אותי כיום למקסס ולנגן את זה מפרוג טראנס
אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס
אל תתנפלו עליי
תשמעו את זה ותשוו
ושחר
ניק וורן נע בסט שלו בין המון סגנונות
מפרוגרסיב האוס דרך אלקטרו פרוגרסיב טראנס אסיד וטקנו
אז לא נכון להגיד שכל הסט שלו היו פרוגסיב האוס
Originally posted by Scorchio
אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס
ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס?
אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית
ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב
מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו)
למה פרוגרסיב?
ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו
גרסה אדירה דרך אגב
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-04-2005 18:18
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
תמשיכו לבלבל בשכל...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!