|
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס
אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו
כמו זוג נשוי |
כפרה על מלמן 
וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!!
___________________
.
|