|
|
|
|
 |
MdJ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
|
|
|
Wel zonde, aan de ene kant heb ik wel respect voor het feit dat ze iets neerzetten dat net iets anders is dan wat ze gewoonlijk doen.
Aan de andere kant, het was eigenlijk niet echt een feest waar ik zelf heen zou gaan, kan me voorstellen dat dat voor veel dance-liefhebbers hetzelfde is.
|
|
May-24-2005 14:47
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
sorry hoor Bram, maar dat is totale bullshit, als je niet volhoudt aan je princiepes en doelstelling hadden Dance Valley, Mysteryland, Sensation en welk ander groot feest nooit bestaan. Elke eerste paar evenementen gaan geheid de soep in omdat het gewoon bergen geld kost, maar als je eenmaal een naam gevestigd hebt kan je er een tijdje mee doorgaan. En dat is niet alleen ID&T, maar ook met UDC en wie dan ook. Pinkpop dit jaar is ook een lachertje en gaat ook vies tegenvallen, volgende keer beter. |
Das toch geen bull?
Tuurlijk kan je een paar keer op je bek gaan, maar dan moet je dat ook toegeven! En dat deden ze vorig jaar in eerste instantie NIET! Dat is wat ik bedoel. Natuurljk gaan er sommigen de soep in, dat zeg ik ook niet. Pinkpop overigens was ook bijna afgelast dit jaar.
May-24-2005 15:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:11.
Forum Rules: