Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.
Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...
eehh vaa
det är ju fan hur grym som helst.. grattis steve
fan vad mycket material det lär finnas, lycka till.. men en så här stor grej gör man väl inte ensam? eller?
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.
Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...
JIIIIHOOOOOOOO
Gött som faen stefan! Ska bli kul att se resultatet nu när någon musikintresserad får ta hand om dvd'n istället för de vanliga dryga!
Edit: de var ju tur jag skrev musikintresserad, för då kan ju inte du räknas in