Spåkunnig; Häxligan AB; Ospecificerad arbetsort; 050602
10 platser.
Vi har det perfekta sommarjobbet.
Spå kunniga personer sökes till häxriket.
Du MÅSTE kunna spå sia om framtiden, du skall vara glad och trevlig samt älska att prata i telefon.
Vi har egentligen inte så många krav förrutom att du måste kunna spå på något sätt. Alltså du måste vara en häxa av något slag
Våra kunder är intresserade av att få veta om framtiden, samt att få hjälp med besvärjelser.
Du häxa arbetar från din egen telefon på en så kallad "spålinje"
Din lön är 210:- / pratad timme. Du kan bo varsom helst i Sverige
Arbetstid/Varaktighet
Sommarvik, med ev förlängning till tillsvidare anst. 09:00-01:00
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme?
Originally posted by Sorrow
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme?
Re: Re: Häxa? Då har vi ett perfekt jobb för dig..
quote:
Originally posted by mr_fisken
Fast man kanske inte kan spå på det sättet?
kan man spå att en människa ska träffa nån så måste man la kunna spå vilken häst som kommer först eller????
Jun-02-2005 18:22
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Re: Häxa? Då har vi ett perfekt jobb för dig..
quote:
Enligt Be Charmed (Förhäxad) så får man inte använda häxkrafterna för egen vinning ...
sådetså
Jun-02-2005 18:57
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
fast sen är 210 spänn i timmen inte helt fy skam det heller..
Jun-02-2005 19:07
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
dem e med på insider nu på 3an
Jun-02-2005 20:38
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Re: Re: Häxa? Då har vi ett perfekt jobb för dig..
quote:
Originally posted by jofawe
Enligt Be Charmed (Förhäxad) så får man inte använda häxkrafterna för egen vinning ...
sådetså
210 kronor i timmen... är inte det för egen vinning då?