Ikke voetbal en F1. Voetbal omdak da sinds mn 9de al volg, ik probeer zoveel mogelijk matchen te bekijken, ben ook hevig supporter van verscheidene ploegen:
België: CLUB BRUGGE
Nederland: AFC AJAX
Duitsland: FC Bayern München (tot grote spijt van velen)
Engeland: FC Liverpool
Spanje: Valencia CF
Portugal: Sporting Lisboã
Italië: AC Milan
Frankrijk: Olympique De Marseille
Heb ook ondertss verschillende stadions bezocht door de jaren heen: Anfield Road, San Siro, Drakenstadion, Rhein-Energie-stadion en Celtic Parc. Die sfeer in Schotland, godverdomme man da ziet ge nerges!
En F1 omdak al jaren fan ben van Jacques Villeneuve (ik heb iets met Canadezen ) en ja ik hoop da er ne dag komt da M. Schumacher verongelukt (ik ben ZO FEL anti-Schumacher). Sorry voor de supporters van de Duitser hier, no offence, ma das mijn mening
Originally posted by mellow_head
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
Pretty much everything, en dat zit er ook al in van kleinsaf
Kheb wel een voorkeur voor wielrennen (en vooral veldrijden) en atletiek, en ik zie ook heel graag voetbal spelen. Balsporten in het algemeen spreken me wel aan (pun not intended ), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...
Celebrity Deathmatch op MTV !!!! (geven ze dat nog ?)
Voor de rest voetbal, basketball, tennis, wielrennen, ...
zoals de modale belg dus
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Apr-12-2005 15:34
Haroddin
tranceaddict
Registered: Jan 2005
Location: Floating
Geen voetbal, geen basket, geen tennis...
Eigenlijk merendeel van de sport vind ik saai om naar te kijken, met als uitzondering wielrennen
En alsek het zelf mag doen: diepzeeduiken, very relaxing
Apr-12-2005 16:13
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
Voetbal, wielrennen en tennis volg ik altijd van zeer nabij. Ook darts (eigenlijk enkel het WK in Engeland elk jaar in de kerstvakantie) en snooker kijk ik als ik er de kans toe krijg.
Wa me echt geen hol boeit is alle motorsporten en alle sneeuwsporten. Ook golf boeit me geen reet.
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)