Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un Tiesto In Concert en 2005?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Marcus57
tranceaddict

Registered: Aug 2004
Un Tiesto In Concert en 2005?

Bonjour à tous!!! Trancemaniacs!!!

Je remets ca sur le dessus, je crois que j'avais déja posté un thread la dessus mais je remets pas la main dessus. Enfin bref...

Quelqu'un aurait il des infos sur un eventuel Tiesto In Concert ou equivalent en cette année 2005?

Old Post May-10-2005 09:23  France
Click Here to See the Profile for Marcus57 Click here to Send Marcus57 a Private Message Add Marcus57 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
Re: Un Tiesto In Concert en 2005?

quote:
Originally posted by Marcus57
Bonjour à tous!!! Trancemaniacs!!!

Je remets ca sur le dessus, je crois que j'avais déja posté un thread la dessus mais je remets pas la main dessus. Enfin bref...

Quelqu'un aurait il des infos sur un eventuel Tiesto In Concert ou equivalent en cette année 2005?

J'ai entendu parler d'un concert à Central Park de Paul Van Dyk.

Je suis HS mais je tenais à le dire. Et Il sera le DJ pour une nuit pour les 10 ans du Turnmills la 3 juin prochain.

Concernant Tiesto, il sera en France à la fin de cette année dans un club ou une salle ? Je ne sais pas encore.

Old Post May-10-2005 09:30  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Mouais... Pas trop ok pour un 3ème TiC

Mais POUR un Armin In Concert, là ce serait top

Une sorte de "A State Of Trance In Concert"

Old Post May-10-2005 09:35  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004
Re: Re: Un Tiesto In Concert en 2005?

"Tiësto@Zenith,Paris" ca le ferait trop

...ça ferait un genre de concert privé pour nous

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post May-10-2005 09:42  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marcus57
tranceaddict

Registered: Aug 2004
Arrow

quote:
"Tiësto@Zenith,Paris" ca le ferait trop

La tout a fait d'accord!
Ca rattraperait tout le temps où il n'est pas venu nous voir!!!

C'est bien d'avoir des reves!!!

Old Post May-10-2005 09:45  France
Click Here to See the Profile for Marcus57 Click here to Send Marcus57 a Private Message Add Marcus57 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

La première partie de l'année est pour Tiesto, la seconde sera pour Van Dyk .

Le Politics of Dancing 2 s'annonce monstrueux !!!

Il n'y a pas seulement une playlist mais un DJ avec une réelle performance.

Enfin voilà...

Tiesto : est ce possible de l'oublier un peu ?

Old Post May-10-2005 09:58  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

malgré que Tiësto est assez présent dans ce premier semestre 2005, j'en reste pas moins PVD Addict à 300%

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post May-10-2005 10:21  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
Re: Re: Un Tiesto In Concert en 2005?

quote:
Originally posted by choukri
J'ai entendu parler d'un concert à Central Park de Paul Van Dyk.

MDR, et c'est le premier qui critique Tiësto quand il fait des grands show....Ah Popol, jalousie quand tu nous tiens.

Mais allé, on t'aime bien va

Old Post May-10-2005 10:25  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

En parlant de Tiesto !!!

MODE HS ON

J'etais en boite à Reims (le Moonlight -> N'y allez pas !!!)

Je dansais sur du RNB (50 cent ou une autre daube du style) et la je matte l'écran ou ils passaient M6 music et la j'hallucine je reconnais les image de TIC 2004.

A mon avis c'etait un clip peut etre du megamix qu'on entend un peu sur contact.

Enfin bref ca sent quand meme le debut de Tiesto en France. Est ce une bonne chose ? franchement j'en sais rien !

MODE HS OFF

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post May-10-2005 10:29  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Apparemment Armin aurait prévu un concert, du moins une soirée rien qu'à lui (genre Armin & friends comme l'a fait Carl Cox à Rotterdam récemment) le 12 novembre, on en sait pas plus pour l'instant mais ce serait organisé par UDC (Dance Valley, Impulz... concurrents de ID&T), et on ne connaît pas le lieu...

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post May-10-2005 10:31  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

Ouais moi aussi je serai plus pour un show solo d'Armin Van Buuren, ça le ferait grave je pense !!

Old Post May-10-2005 10:32  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Kartman
En parlant de Tiesto !!!

MODE HS ON

J'etais en boite à Reims (le Moonlight -> N'y allez pas !!!)

Je dansais sur du RNB (50 cent ou une autre daube du style) et la je matte l'écran ou ils passaient M6 music et la j'hallucine je reconnais les image de TIC 2004.

A mon avis c'etait un clip peut etre du megamix qu'on entend un peu sur contact.

Enfin bref ca sent quand meme le debut de Tiesto en France. Est ce une bonne chose ? franchement j'en sais rien !

MODE HS OFF

C'est le clip de Traffic

Old Post May-10-2005 10:34  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un Tiesto In Concert en 2005?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackacid trance. id? [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Silver and Tony Burt - "Waimea" (Alex M.O.R.P.H Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:38.

Forum Rules: